Electrovliegers regio Rotterdam

genoeg animo dus johnnie, moeten we maar een eerste keer gewoon doen, :wink: erg gezellig met zijn allen flapperen

Bigbird zei:
Hoi Fuzzy,

Ik woon ook in de regio Rotterdam, in Hendrik-Ido-Ambacht dus vlakbij Rhoon. Ik vlieg een jaartje met een Trex 450, boven een groot openbaar veld tussen de A16 en het dorp.

Een meeting lijkt me wel leuk!

het komt steeds dichter bij,
welke tijden en dagen vlieg je daar,
ik kom daar vaak langs maar jauw nog nooit gezien.
we moeten eens wat afspreken met z,n allen.
als er meerdere mensen komen moeten we afspreken aan de vrouwgeleweg,
daar heb je mooie grote stukken liggen waar niemand komt.

Lijkt me helemaal te gek :D

Weet iemand een leuke plek wat voor ieder een beetje centraal is (zover ik zie zijn spijkenisse en capelle de uiterste)
Ik zal zelf ook kijken voor een leuk veld...

En Rob... heb je al koffie :D:D

Dit veldje:

vliegveld.JPG

Filmpje

Wellicht dat je daar wat kraters en een rotorblad terugvind :?

Ik vlieg er meestal 3x per week tussen 19:30 en 20:30, tot volgende week even niet maar daarna kunnen we wat afspreken als je wilt

leuke reacties van iedereen, al leuk groepje zo.

Nadeel is wel dat op een veldje je je lipo's lastig kan opladen, iedereen op de auto accu van Fuzzy :P Dat is denk ik ook wel voordeel van een club, daar hebben ze vast 220v die je mag gebruiken? Is dat ook zo Herman?

Wil ook wel eens iemand met een nitro zien vliegen, lijkt me ook wel gaaf.

Als er op een gegeven moment genoeg belangstelling is dan wil Eneco vast wel een stopcontact aanleggen, toch? Tja en inderdaad anders maar doorstekkeren aan de accu van Fuzzy, baksteen op het gaspendaal en laden maar.

Dat laden kan wel..
We hebben allebij een multicharger op 12V....
en de wagen heeft een mooie accu voor de voeding..:D
En daarbij heb ik 2 loodaccu's a 7.2Ah. (uit me startkist) die functioneren ook prima...

Maareuh een steen op het gaspendaal.....daar moet ik ff over nadenken...:)

Nou die steen is niet zo gek omdat je toch wel 1500 toeren moet draaien om een kleine 30Ampere op te wekken, ik ging er vanuit dat de belangstelling aanzienlijk zal gaan worden (positive instelling) en er dus al snel een man of 15 aan het laden is met gemiddeld een 30 watt. Na een uurtje zullen we toch die auto aan moeten duwen als die steen niet op dat pendaal ligt.

Ik ga nu bijna twijfelen.. :D

Maar ik zal niet de enige zijn met een auto (hoop ik :D)

en de 2 loodaccu's leveren ook nog wel een bijdrage...

Maar het is idd leuk de belangstelling :D

John

Raptor Rulezzz heeft zo'n mooie generator, zoiets is ook wel mooi, dan hoeft er niks geduwd te worden :P als je pech hebt.

Of allemaal met Nitro komen vliegen

En Wolfje666, vlieg je ook wel eens in Spijkenisse zelf? En wat voor heli's heb jij, in een eerder reply schreef je wij vliegen met.... maar waar vlieg jij mee?

Op het moment vlieg ik nergens mee.
Ik zit op het moment op mijn gyro uit Amerika te wachten.
Mijn zoom 400 heeft een crash van 7 meter gehad en nu ben ik weeret opbouwen,mhaar ik zat er aan te denken om bij mijn ouders achter in het park is te gaan proberen.
Zij wonen op Karperveen, bij park Waterland (bij de sterrenwacht).

Hehe al die berichten over John's accu's...

M'n auto + lader kunnen ook gebruikt worden door andere vliegers, ik maak er zelf geen gebruik van want een voorraadje van 4 lipo's is genoeg.

Bigbird zei:
Hehe al die berichten over John's accu's...

M'n auto + lader kunnen ook gebruikt worden door andere vliegers, ik maak er zelf geen gebruik van want een voorraadje van 4 lipo's is genoeg.

Mooi dan vliegen we je voorraad wel ff op voor je :D:D:D:D

Wolf, klasse als dat kan ;)

Groetjes,

John

Back