Elektro meeting in Oss

Aanstaande zaterdag 26 mei wordt bij modelvlieg vereniging Delta in Oss een elektro meeting gehouden.
Vliegtijden zijn vanaf 10h 's morgens tot 19h 's avonds.
Stroom is op het veld aanwezig evenals kantine etc.

Laat a.u.b. even weten op info@deltaoss.nl of je meedoet.

Brevet en verzekering (met bewijs) zijn verplicht om zelfstandig te mogen vliegen.

Voor route: www.deltaoss.nl

Groetjes,
Rob de Wildt

jammer, waarom moet er zovaak een brevet verplicht
zijn, een twinstar vereist toch geen brevet, balen
ik was graag gekomen

Het is een verzekeringstechnische kwestie.
Als je een instructeur meeneemt is het ook geen probleem.
Mischien is het mogenlijk om je tijdelijk een van onze instructeurs toe te wijzen.
Zal dat even uitzoeken.
Kom je uit de buurt?

waar haal ik zo'n brevet en wat moet ik ervoor doen??
IK heb lessen gehad in de club met een instructeur en vlieg nu alleen.
Heb een blauwe vml kaart maar brevet heb ik nooit gezien,hoe kom ik hier nu aan en wat moet ik er voor doen?

mvg sven

Robke zei:
Het is een verzekeringstechnische kwestie.
Als je een instructeur meeneemt is het ook geen probleem.
Mischien is het mogenlijk om je tijdelijk een van onze instructeurs toe te wijzen.
Zal dat even uitzoeken.
Kom je uit de buurt?

Kom zaterdag ook even kijken en eventueel vliegen.

Breng mijn eigen instructeur mee (ben zelf jeugd instructeur van de DMFV)
Verzekering ook DMFV

In Duitsland kan je geen brevet halen , bestaat er niet (raad maar waarom) :lol:

Mvg Johan

@ Sven,
De bij de KNVvL aangesloten clubs (en veel andere ook) kunnen je een examen laten doen waar je een aantal basis vliegfiguren moet uitvoeren, daarbij horen ook de start en landing.
Als dat allemaal goed gaat krijg je via de club een KNVvL brevet (in geval van KNVvL cub), of een clubbrevet en daarmee kun je aantonen dat je in elk geval de basis op een voldoende nivo beheerst.

@ Johan
Daar wil ik graag zaterdag meer van horen.

Tot ziens.
Rob

Geweldig!
Nu hopen dat de weergoden ons niet in de steek laten.
Tot zaterdag.

We hebben trouwens weinig meldingen ontvangen.
Graag nog even een bevestiging als men wil komen vliegen.

Zondag ook mogelijk? :lol:
Was graag komen vliegen , maar net als de watervlieg meeting, en vele anderen, op zaterdag.... Moet dan werken!!! :evil:

Het weer is niet helemaal optimaal.
Op het moment komen in Belgie een paar kleine buien tot ontwikkeling waar we een beetje van mee zouden kunnen krijgen, maar over het algemeen zal er toch redelijk gevlogen kunnen worden.

Tot ziens,
Rob

tis hier prima weer geweest, zuchtje wind, weinig zon= prima vliegweer, dan zal het 30 km verder in Oss ook wel mooi zijn geweest! Zijn er al foto's :wink:

Back