Elektro vliegen

Hoi ik wil hier graag een bericht neer zetten om dat sommige mensen een antwoord geven wat nergens op slaat als mensen wat vragen over het elektrovliegen dat ze niet weten wat ze doen moeten dat word door sommige mensen zon raar antwoord opgegeven dat jonge mensen niet weten wat ze daar mee aanmoeten geef ze een goed antwoord waar zij verder mee kunnen

Beetje vreemd Topic.
JE vind dus dat er soms raar gereageerd wordt bij vragen?

Maar als er ergens een vreemd antwoord gegeven wordt, dan zou je daar dus op kunnen reageren?
Of mis ik ergens iets!

ja die andere berichten.. zijn nogal.. hoe zal ik het zeggen..

laat het ons op het woord "speciaal" houden, voila.

en waar blijven soms toch die: ........... ,,,,,,,,,,,,,,,, ????????????? !!!!!!!!!!!! (((((((((((( )))))))))))

e.d.

Is gewoon Algemeen Beschaafd Terschellings......
Dat wij er met ons ABN dat niet begrijpen is toch ons probleem?

Is gewoon Algemeen Beschaafd Terschellings......
Dat wij er met ons ABN dat niet begrijpen is toch ons probleem?

ja zo blijf je bezig.. :)

zalle kik dan woa int Antwaaaarps hier gon krabbele, peins da gulle da toch allemoal nimmer te goe goa verston zenne

of zoiets :)

maar bon van iemand die met een Curare 60 vliegt kan ik heeel veel verdragen ;)

Hanno rules

take care.

Op het eerste bericht van Adrie heb ik gereageerd. Daarna heb ik van hem een PB ontvangen met de reden waarom hij zich anders uitdrukt.

Zal daar verder niet op in gaan, maar het is niet iets om grapjes over te maken. Die grapjes zorgen er wel voor dat je Adrie van het forum jaagt. Zo durft hij niet meer te reageren.

Ga maar uit van het spreekwoord "elk vogeltje zingt zoals het gebekt is". Dat betekent dat het ene vogeltje mooier zingt dat het andere. Maar het vogeltje dat niet zo mooi zingt is daarom niet minder. Het kan andere kwaliteiten hebben.

Met alle begrip voor iedereen, maar het doel van dit forum/deze website is het vragen en het eventueel dan krijgen van informatie over modelbouw en alles wat daar rond mee te maken heeft..

en mijn (uiteraard persoonlijke) mening is dat deze opzet heel goed geslaagd is want hier zijn echt wel mensen actief met serieuze kennis.

en ik heb een paar andere draadjes van hem gelezen, gestart door hem, waar mensen enthousiast op reageren en echt wel info willen geven..

maar alles verdwijnt dan in een eindeloze stilte...

en dat, dat is spijtig.

want dan gaan mensen zich genegeerd voelen en dan krijg je natuurlijk de reacties die niemand wil...

missch kan hij beter rechtdoor zijn wat zijn probleem betreft, ik ben er zeker van dat er hier mensen zijn die er begrip voor hebben, wat het ook is.

maar het kan ook te persoonlijk zijn, goed dan is het zo.

Maar het woord "bedankt" typen na dat je info hebt gekregen kan iedereen die kan typen, het is 1 woord, heel simpel en kost 2 sec tijd.

ik zal geen grapjes meer maken, maar dank u ga ik wel blijven zeggen tegen de mensen die mij aan info hier helpen :)

mvg.

Back