elektro zwevers van HK

Wie heeft er al bij HK een elektro zwever gekocht en wat zijn de ervaringen :confused: Goed - slecht , transportkosten .
Laat maar weten . :)

Hey Guy, je weet dat Gunther en ik allebei de schuimen fox hebben. Is van hk maar is hetzelfde als de fms. Maar jij zoekt iets waar er wel wat werk aan is zeker? Voor de betere zwever zou ik me toch richting gevestigde waarden begeven.
Sommige zwevers van hk zijn volgens de user reviews draken om te vliegen, andere dan weer niet. ..

Ja ondertussen wat reviews gelezen en veel mensen klagen van slechte kwaliteit , scheve rompen enz .
Eigenlijk zoek ik een klein maar dapper zweverke ;) ttz 1,4 tot 1,6 m span en die toch kan thermieken . Geen toestanden zoals easy star en vergelijkbaren .
Ik zal het bij Hobbyking dus niet moeten zoeken denk ik tenzij iemand iets lovend over de Phoenix 1600 EPO Composite R/C Glider (PNF) (EU Warehouse)
kan zeggen .

Anders heb ik deze op het oog maar is nog niet uit

Kunai 1.4M EP Sport Glider RXR

van Great planes .

Weeral keuzes :rolleyes: man man .

Guy,
ik heb de Phoenix 2000 gekocht als ARF, dus zelf nog motor en al erin bouwen.
Heb mooi motorschotje gemaakt maar op die geblazen plastiek pakt er zeer weinig lijm.
Hij ligt al een paar maand op het schap om verder af te werken maar 't komt er niet van. Is beetje te catalogeren in de Radian klasse.
Ik denk dat je iets beter zoekt.

Oeie geblazen plastiek romp :confused: wa is da Dries ? En idd op forums al gelezen bevestiging motor is niet ok out of the box . Maar dat kan je zelf verbeteren. Nee eerder richting Swish electro . Afmetingen - gewicht ok . Zoiets dus .

Heb het gezien, gisteren pas . Heb de man een PB gestuurd . Ik vindt het ook een mooi model , enige minpunt zou zijn dat hij wegkapt bij lage snelheid :confused: Heb ik van lezen niet van ondervinding ....

Wegklappen op lage snelheid valt reuze mee...landen gaat gewoon mooi langzaam en als je wil op een postzegel.
Ik vlieg zelf de tt ehawk1500 vliegt perfect.

Ik vlieg hem alleen niet met originele setup, maat met een ntm motortje 25 amp regelaar en 4 cellen.

Lindinger verkoop ook bouwkitjes van dit modelletje.....

Zal vanavond de exacte setup eens opzoeken vliegt in mijn geval op 3 en 4 cellen

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel de knoop is doorgehakt . Ik heb de man kunnen bereiken en de deal is rond :)

Als je de set up hebt , laat maar weten want hij komt zonder motor of esc :)
Misschien ook de schroef vermelden ,welke maat :confused:

We laten Hobbyking dus even links liggen :rolleyes:

Volgende setup zit in mijn Ehawk1500:

ntm prodrive 28/26 1200kv motor past op de originele motor gaten in de romp
Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*

turnirgy plush 18 amp regelaar:
Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*

spinner:

Prop:
8*5

Accu:
3s1800 en 4s1000

met beide accu`s ligt cg presies goed

verder heb ik rolroeren voorzien van ieder een eigen servo.

groetjes,

Foto-3UUEDGIS.jpg

Foto-EQABUREC.jpg

Phoenix

Guy,
ik heb de Phoenix 2000 gekocht als ARF, dus zelf nog motor en al erin bouwen.
Heb mooi motorschotje gemaakt maar op die geblazen plastiek pakt er zeer weinig lijm.
Hij ligt al een paar maand op het schap om verder af te werken maar 't komt er niet van. Is beetje te catalogeren in de Radian klasse.
Ik denk dat je iets beter zoekt.

vraagje waarmee heb je de motorsteun geplakt.

Back