Emaxx brushless uiterlijke tuning

Een tussendoortje,

Een gister aangeschaft opbergsysteem. Die was in de aanbieding bij een grote bouwmarkt. Voor 15 kan je er al een thuis hebben staan.

Heel handig kastje met 4 sorteerbakken in schuifsysteem.
Hiervoor had ik verschillende ongelijke sorteerbakken. nu heb ik alles bij elkaar en is het makkelijk mee te nemen.
Ik heb em alleen wat minder saai gemaakt door er wat stickers op te plakken, foto's:

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk om te lezen!

Zelf kan ik je aanraden om alles wat stock grijs is, zwart te maken!
Heb 't zelf ook met mijn E-maxx gedaan en ben daar zeer tevreden mee! Hier wat pics:

full

full

full

Ik heb gebruik gemaakt van Dylon textiel verf (in een potje voor ong. €2,50) en kan je kopen bij de drogist.

groetjes!

Dit zwarte lijkt veel mooier dan het blauwe, dat staat gewoon erg goedkoop.
Als het zwart is lijkt het om één of andere manier altijd bruut.

inderdaad, heb op mijn rustler ook veel RPM meuk in 't blauw en heb voor de Maxx alles in 't zwart gekocht.

De Big Joe's maken 't ook bruter dan normaal!

Dit zwarte lijkt veel mooier dan het blauwe, dat staat gewoon erg goedkoop.
Als het zwart is lijkt het om één of andere manier altijd bruut.

Een tussendoortje,

Een gister aangeschaft opbergsysteem. Die was in de aanbieding bij een grote bouwmarkt. Voor 15 kan je er al een thuis hebben staan.

Heel handig kastje met 4 sorteerbakken in schuifsysteem.
Hiervoor had ik verschillende ongelijke sorteerbakken. nu heb ik alles bij elkaar en is het makkelijk mee te nemen.
Ik heb em alleen wat minder saai gemaakt door er wat stickers op te plakken, foto's:

Heb je een linkje van deze koffer naar de Praxis? Ideaal, zoiets zoek ik ook al een poosje. Had al even gezocht bij de praxis online maar kan hem niet vinden.

Leuk om te lezen!

Zelf kan ik je aanraden om alles wat stock grijs is, zwart te maken!
Heb 't zelf ook met mijn E-maxx gedaan en ben daar zeer tevreden mee!

Ik heb gebruik gemaakt van Dylon textiel verf (in een potje voor ong. €2,50) en kan je kopen bij de drogist.

groetjes!

Blijft die verf goed zitten? ziet er inderdaad veel beter uit! Ik wil mijn blauwe RPM draagarmen graag een minder opvallende kleur geven, zeker omdat ik een zwarte kap en velgen heb.

Die textiel verf gooi je in de pan en je gooit je onderdelen erin, dus trekt dit in het kunststof, en blijft zwart, zelfs bij beschadiging.

Op mijn want-to-have lijstje stond ook een spektrum DX3R zender.
Sinds kort heb ik er dus één!
Mijn Spektrum DX3R DSM2 zenderset:
full

full

Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad de zender te testen omdat het weer niet echt meezit laatste tijd.
De zender voelt wel lichter dan de standaard traxxas zenderset, en is natuurlijk aanzienlijk uitgebreider. Ik hoop em snel uit te kunnen proberen.

Kan je kopen bij Etos of Kruidvat en kost €2,50 per potje. Ik gebruik altijd nr.8!
Als ze op zijn, niet de zakjes kopen! werkt niet!

Oke, dan ga ik daar morgen even naar toe.

Ondertussen de E-maxx gestript voor zover de onderdelen die ik wil verfen.
Het chassis en de bulkheads doe ik nog niet, omdat ik die wil gaan vervangen.

full

full

Netjes de schroefjes bij elkaar zodat niks kwijtraakt.

full

Gestripte E-maxx.

full

En de onderdelen die in de Dylon mogen zwemmen.

Ik hoop dat ik morgen kan gaan verfen! Uiteraard maak ik daar foto´s van.

Back