De vleugels ineen lijmen ging als een fluitje van een cent.
9 gram servo's inbouwen, vleugeltipjes in balsa etc....
De servogaten waren nog niet voorbereid in de vleugel (dit is een proefkitje btw.) dus heb ik de volledige omtrekt van de servo's uitgesneden dwars door de vleugel. Na het passen van de servo's op goede diepte heb ik met depron van 3mm de vleugeloppervlakte weer hersteld. Met wat lichte filler is er niets meer van te merken.
Bij m'n twinzlin heb ik de met papier beklede vleugel nadien bespannen en dat ging goed.. Ik heb eigenlijk nog meer een hekel aan schilderen dan aan bespannen (om een of de andere verwrongen reden kan ik weinig geduld opbrengen tijdens het afwerken, maar wel tijdens het bouwen) dus ik zou de tactiek van bespannen over het papier terug toepassen.
Ik weet het een dubbele bekledingslaag, maar het bekleden op het papier hecht me toch iets beter dan op het glad geschuurde schuim.
Het gewichtsverschil tussen een verflaag en bespanning mag verwaarloosd worden en het geheel geeft een ongelooflijk stijve vleugel. En dan te bedenken dat die vleugel eigenlijk een schijfje isolatieschuim is...
Anyway, wat wél leuk is is natuurlijk het schema kiezen, haha

Na wat verkenning dankzij Google Images kwam ik op de Peruviaanse uitvoering!
Deze zal het worden!