EMCR Rozenburg, verzameltopic.

mot je alleen van de week effe je adres door pb`en:D

IK bel je van de week nog even. :yes:

en nu de foto's van vandaag:
een beetje vaak de heli van ruud maar hij verdiend zijn plaats want hij ziet er gelikt uit. :p

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

zo dat was het weer.

mvg paul

Laatst bewerkt door een moderator:
Paul en Alex jullie hebben mooie foto's gemaakt, erg leuk.
Jammer genoeg kwam het er vandaag niet van om lekker rond te vliegen maar als de uitlaat is gerepareerd komt dat wel goed.
Gelukkig met Erwin samen wel veel afstel werk kunnen doen dus dat is mooi mee genomen.

Alex, wil je mij er een paar van de BO sturen in een hogere res.
Alvast bedankt.....

Gr.
Ruud.

Laatst bewerkt:
Welke setup zit er in die Funjet Ultra, Zoals jullie weten ben ik ook van plan er eentje te kopen (de gewone of de ultra, daar ben ik nog niet helemaal uit)

Alex, wil je mij er een paar van de BO sturen in een hogere res.
Alvast bedankt.....

Zal ik zo doen!

Gezien het feit dat mijn 4s setup onderweg is, en de gewone Funjet ook zijn beste tijd heeft gehad, ben ik een beetje aan het rond kijken voor een Funjet Ultra. Na het zien (en voelen) van de Ultra van Marcel vandaag, ben ik toch wel enthousiast geraakt:p

leuke dingen gebeuren altijd als ik met griep thuis zit:confused:

maar gelukkig weer een hoop mooie foto's
1 vraagje niet echt te zien op de foto's heeft de 700 van jeroen nou wel of niet gevlogen:p

enne ruud nog een keer dan WAUW:worship:

gr john

leuke dingen gebeuren altijd als ik met griep thuis zit:confused:

maar gelukkig weer een hoop mooie foto's
1 vraagje niet echt te zien op de foto's heeft de 700 van jeroen nou wel of niet gevlogen:p

enne ruud nog een keer dan WAUW:worship:

gr john

Heej John,

Nee die heeft niet gevlogen, er waren nog wat technische zaken aangaande rotorkop die eerst veranderd moesten worden.

Ik heb zelf ook maar een beetje gehooverd maar wel een boel kunnen af stellen.

Beterschap John.

-Ruud-

vanmiddag mail gehad van lindinger , ze boden hun excuses aan er was iets fout gegaan met het versturen en ze hadden het pakketje terug gekregen ,.
vandaag is het opnieuw verzonden volgens hun dus ik hoop dat het nu wel gaat lukken .
gelukkig schiet de extra nu al op en kan ik binnenkort alles weer terug erin bouwen .
ik ga ook de skywriter in de extra bouwen , beter in een kist met gfk romp dan de houtbouw yak.

Back