EMCR Rozenburg, verzameltopic.

( Maar ik ga er vanuit dat we deze wel vaker op de club gaan zien:D

Ja, daar ga ik ook vanuit:) Komende tijd flink wat vlieguren maken met de inloop-prop (32*14 op aanraden van 3W) zodat ik zo snel mogelijk kan gaan knallen met de 36*10:p

yakisgemaidendjippie_8_.jpg

Gefeliciteerd met maiden van die gigantische bak, zal hem wel regelmatig op shows voorbij zien hooveren.

Wordt Urlien steeds kleiner..................................................................of is het gezichtsbedrog :wink:

Koud hé.

Groet Ger

Wordt Urlien steeds kleiner..................................................................of is het gezichtsbedrog :wink:

Hahaha, lijkt maar zo:mrgreen:

Maaruh, inderdaad erg koud ja, moeten wel een graadjes bijkomen voordat ik weer een hele dag ga staan vliegen daar:D

Bakken met sneeuw nu.......

Ik zou ook skies kunnen maken onder de kleine Yak:p

Ik heb er een nieuw speeltje bij;

full

Kan ik synchroonvliegen met Bas:p (en heb een mini spy cam besteld, kan die mooi op)

Heel hard hopen dat het zondag mooi weer wordt, dan kan ik 'm invliegen, al durf ik dat ook wel op het plaatselijke veldje...... (is net een shockflyer van balsa)

Laatst bewerkt door een moderator:
zondag

@Alex.

Volgens buienradar is het zondag perfect weer wind ZO 3 en boven nul met 30% kans op neerslag, invliegen die hap op Rozenburg.

@Gerald, zondag werken of ehhh......... ? (heb zelf vrij het weekend)

Ger.

Dan heb ik er al minstens een paar litertjes petroleum doorgejast :wink: wordt goed vliegweertje, zal wel druk zijn dan.

Tjah, het is wel zondagochtend he, dus ik wil wel op zijn minst een klein beetje uitslapen:p Dan nog autootje inladen, uurtje rijden, het is 12 uur voordat je het weet:)

Back