EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Hm, morgen valt tegen volgens de berichten;

Zondagmiddag bereikt een nieuw neerslaggebied ons land. Er zal voornamelijk regen vallen, mogelijk even voorafgegaan door natte sneeuw. De temperatuur komt in de loop van de ochtend boven nul uit en in de middag wordt het in het zuiden van het land lokaal 7 graden, in het noorden enkele graden lager. De wind is zuidelijk en neemt toe naar matig, kracht 3 a 4. In de middag draait de wind naar zuid tot zuidwest en neemt verder toe naar matig tot vrij krachtig, 4 tot 5, aan zee krachtig, 6. In het noorden draait de wind geleidelijk naar zuidoost. In de avond neemt de wind af.

Ja.. minder dat weer. Maar wellicht hebben we een keer mazzel :D

hier nog wat geraas van Roeland vanmiddag:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wederom netjes ge-edit Bas! Ziet er wel vet uit zo...

Ik ga toch maar alles opladen en klaar zetten voor morgen. Vandaag was er ook ander weer voorspeld...

Ik ga toch maar alles opladen en klaar zetten voor morgen. Vandaag was er ook ander weer voorspeld...

Is ook zo........

Eerst ff uitslapen morgen, dan kijk ik wel naar buiten om te beslissen of ik ga:) Sneeuwbuien zie ik niet zitten in ieder geval:mrgreen:

Anders geven jullie Rotterdammers maar een weers-update morgenochtend:)

Njah, met de neerslagvoorspelling van vanmiddag en de harde wind, sla ik dan toch maar over....

Misschien komende week doordeweeks nog vliegen, ik laat het hier wel weten:)

Wat een hoop water toch rondom ons veld:mrgreen:

Hier trekt de lucht dicht nu (donkergrijs). Maar de echte die-hards hebben wel gevlogen denk ik:)

Gisteren heeft de ALV besloten dat ik de webmasterfunctie + algemeen bestuurslid van Peter S mag overnemen, en Robert wordt de nieuwe secretaris ipv Huub T. Een mooie verfrissing van het bestuur dus:)

Verder nog steeds alleen maar prutweer volgens de voorspellingen, ook na het weekend nog......:(

Gefeliciteerd met je webmasterschap! :thumbsup:

Ik had me ook aangeboden, maar ben eigenlijk blij dat jij het geworden bent ... doe al te veel websites.

Tsja, de gemiddelde leeftijd van het bestuur is fors afgenomen. Komt natuurlijk door Alex en niet door mij :):):).

Maar een frisse blik op zaken is natuurlijk op zijn tijd niet slecht. Volgens mij moet er veel meer met de website van de vereniging te realiseren zijn. Ik zeg CMS erop met forum zodat we meer eigen leden kunnen bereiken via de eigen website. Moet allemaal veel dynamischer

En wij zij discussies heb ik ook niet zoveel mee.........:mrgreen:

Een forum voor een club lijkt mij een beetje to much. En het moet wel gemodereerd worden, wat een aardige hoeveelheid extra werk is. Wellicht is een messageboard een beter idee? Ik zou dat wel afgesloten houden voor de buitenwereld met jaarlijks een nieuwe login voor leden.

En we hebben dit forum toch al?

Een CMS is wel een idee. Joomla! of DotNetNuke?

Weer of geen weer; zaterdagmiddag ben ik sowieso op de club om wat formaliteiten te regelen, ik neem uiteraard wel wat vliegend spul mee....:)

@ Alexzzz,
Mooi mooi! :thumbsup:

Ik heb alvast een suggestie;
Een internetverbinding op de club! En dan een cam op het dak van het clubhuis, wellicht beetje pan-tilt functie (moet voor een elektronica vereniging peanuts zijn), zodat we de condities kunnen bekijken, en of er iemand aan het vliegen is. Kan dat? :mrgreen:

Of een weerstationnetje! Die de windkracht en richting meet en de hoeveelheid neerslag... En dat dit stationnetje dan automatisch online rapporteert!!! DIK!

Laatst bewerkt:
Back