Mijn eerste crash zijn er inmiddels wel meer dan tien geweest tijdens de eerste 2 accu's
Gelukkig kan het ding wel wat hebben, en ben ik laag bij de grond gebleven. Althans dat probeer ik
Maar wat is dat vliegen verrekte moeilijk zeg!!! Ik geloof dat ik nog wel even zoet ben met mijn mSR
Wat ik vooral lastig vind is, dat ik heel voorzichtig wil beginnen met gas geven. Maar zodra je wat toeren maakt dan gaat de helicopter naar links schuiven. Pas als je meer gas geeft en gaat hoveren, dan wordt dan minder.
Het lukt me nog niet echt om hem stil te laten hangen. De helicopter wil voortdurend naar rechts en naar voren. Misschien heeft dat met trimmen te maken. Maar ik doe blijkbaar iets verkeerds, want ook al trim ik het ding helemaal naar achter (met de trim van de rechterjoystick) dan nog blijft het ding naar voren gaan.
Afijn, alle begin is moeilijk en ik ben er net 10 minuten mee bezig geweest. Bij de tweede accu kon ik al merken dat de heli een stukje langer in de lucht bleef.
Het is vooral ook wennen om niet teveel gas te geven, of juist terug te nemen. Want dan schiet het ding omhoog, of dondert omlaag. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Ga wel snel extra accu's bestellen, want 2 is te weinig. Helaas had de shop waar ik hem kocht ze niet. Dus ik moet ze even van het net plukken.
Wordt vervolgd. En oh what fun we have