Mogelijk maak ik aannames ja. Doe jij ook, jij gaat er automatisch vanuit dat door het grote verkochte aantal Phantoms het automatisch logisch zou zijn dat er meer "horror" verhalen over Phantoms zijn dan over andere verkochte artikelen. Bla Bla dus.Ik gebruikte in mijn eerdere opmerking bewust de woorden 'bla bla'. Veel van wat je schrijft is gebaseerd op aannames. Verklaart ook waarom je zoveel tekst nodig hebt om het te onderbouwen...
Is voor mij nieuw, maar ik heb dan ook niks te maken met DJI.Ik spreek nergens over een brutowinstmarge...
Dat DJI de prijs in de markt voor een belangrijk deel bepaald is toch niets nieuws? Denk aan de kerst/voorjaarsaanbiedingen die zij geuit hebben etc...
Ik ben blij en waardeer het zeer te horen dat je je zo inzet. Snap dan ook niet zo goed waarom je met je "4% verhaal" kwam aanzetten waardoor het niet mogelijk/lastig zou zijn ivm concurrentie goed voor te lichten. Inhoudelijk reageren vanuit je positie in de werkgroep zou dan toch logischer zijn dan vanuit het perspectief van retailer en plotseling jezelf gaan verdedigen over marge, concurrentie, etc?Vertel eens?
Wat is jouw actieve bijdrage hieraan? Of bedoel je met de term 'met zijn allen' mensen zoals ik die actief deelnemen in de werkgroep wet- & regelgeving welke het ministerie van Infrastructuur en Milieu ondersteund, terwijl jouw bijdrage het in jouw ogen veilig vliegen op een veilig veldje betreft?
Bijdrage kan zowel klein als groot. Mijn bijdrage (en van vele andere hobbyisten hier) is mensen wijzen op de gevaren/problemen en mensen die je aanspreken en geinteresseerd zijn proberen van juiste en degelijke informatie te voorzien. Voor mij is het rc gebeuren slechts een HOBBY, voor jou veel meer dan dat.
Met de komst en enorme groeitoename van de RTF markt is regulatie noodzakelijk. Met al die IDIOTEN die erbij komen, die mensen zonder gezond verstand... tja... dan moeten we wel. En dat hou jij met je keurige vlieggedrag op een veilig veldje helaas niet tegen... Jij, en al die anderen die het perfect begrijpen en zich te allen tijde keurig gedragen zijn in de minderheid. Die groep wordt ingehaald door de IDIOTEN groep
Ik tracht mijn bijdrage via de werkgroep te leveren zodat de wet- & regelgeving inderdaad voor zover mogelijk prima gaat aansluiten bij de wensen en behoeftes van de markt en zijn omgeving.
En verder... tja verder deel ik hier zo nu en dan mijn mening![]()
Wat je zegt is 100% waar. En ik doe niks anders dan dat. Ik deel mijn mening hier, net zoals jij dat doet.