Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Butluv ( zo benoemd door Karl Heinz)
Volgens Longridge heten die "bumpkins" in het Engels. (zie post 188 in mijn fotoverslag van de Victory)Ik heb nergens geschreven of zelfs maar gesuggereerd dat butluf een Engelse benaming betreft
Dank je wel PeterZiet er mooi uit Henk.
Dank je wel Hans , ik schiet lekker opDat gaat er puik uit zien Henk!
Klopt wat je schrijft, heb dan ook wat details weggelaten, anders wordt het helemaal een drukke bedoening.mooi geworden Henk, je ziet hoe druk het aan dek was. Daar komen nog een hoop touwen bij, dan was er op die 30 meter maar weinig ruimte om bewegen in die tijd.
Zijn nog dry-fit Peter, en het messing moet ook nog zwart worden gemaakt. Kwartslag had ik gezien in het boek van Karl Heinz Marquardt dus komt helemaal goedMooie ankers Henk, alleen je zou de ankerstok nog een kwartslag kunnen draaien, dan heb je ze ongeveer zoals ze aan het schip horen te hangen denk ik![]()
Ziet er prachtig uit zeg.
Als ik die van jou bekijk ten opzichte dan die van mij zie ik toch wel wat verschillen.
Leuk om te zien dat 2 verschillende merken allebij een andere kijk hebben op de bouw.
Wat je kan doen is wash kopen in roest kleur en nadat je de kettingen zwart gemaakt hebt op een paar plekjes drybrushen met deze kleur.Ketting van het anker moet nog even zwart