Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je dit een verantwoorde manier van het uitoefenen vindt, dan hoop ik niet dat er zo'n malloot bij je in de buurt gaat vliegen, terwijl je kinderen of zo in een zandbakkie zitten te spelen daar.
Of dat er plots zo'n DC3 bij je op schoot ligt in je huissie.
Ik kan hier 0,0 begrip voor opbrengen.
heeft zeker zweethandjes met zn handdoek over afstandbediening heen
en na t landen er zou maar even een auto zo de hoek om komen rijden
het is een mooi toestel maar als ie tegen 1 van de gevels wass gevlogen had ik geen medeleiden gehad
dit doe je niet in een woonwijk
want zo iemand als die een ongeluk of klacht veroorzaakt die verpest het voor de hobby vlieger die het wel netjes wil doen op grasveld maar wordt t vliegen in negatief beeld gezet
Sven, was dit een poging om te laten zien dat er ook niet FPV'ers gevaarlijke stunts uithalen? Zo ja dan heb je helemaal gelijk natuurlijk. Dit is niet iets wat je tussen de huizen vliegt.
Dat soort gasten blijven sukkels van de hoogste plank maar helaas is het niet te voorkomen. Topic gooi ik preventief maar dicht, de discussie is in vele draadjes al gevoerd en aangezien dit niet iemand van het forum is maar ergens in het buitenland leidt het nergens toe.