Enkele vraagjes :)

• Topicstarter Topicstarter yookai
  • Startdatum Startdatum
Ik heb mijn lader wel eens aangesloten gehad op mijn draaiende PC zonder problemen. Een ampere of 5 a 6 stelt niet echt veel voor voor de meeste voedingen.

Echter hangt het sterk van de voeding af die in je PC zit. Ik zou het niet iemand aanraden.

PC voedingen zijn over het algemeen goed beveiligd, ze zullen gewoon uitgaan als ze overbelast of kortgesloten worden.

ok, dus 5 tot 6 a is wel te doen, ik heb niet meer nodig dan 1 of 2. maar je raad het niet aan.

Toch zou ik het graag willen proberen. Nog enige tips dan. (natuurlijk op eigen risico)

groeten

Rode

Ik raad het niet aan omdat ik niet verantwoordelijk wil zijn voor akties die jij uit gaat voeren n.a.v. mijn advies ;)

1 a 2 A is absoluut geen probleem. Gebruik de gele en de zwarte draad voor 12V. De gele is de plus uiteraard. Meet het voor de zekerheid even na.

roderick_schmitz zei:
als je achter je vliegtuig staat, en je stuurt naar links moet je roer uitslaan naar links. Denk er wel aan, je moet wel ACHTER je vliegtuig staan, anders is het andersom.
Precies zo met je hoogteroer, als je achter je vliegtuig staat, en je geeft up, dan gaat je roer omhoog.
En als je ervoor staat dus omlaag? :wink:

yookai zei:
En het vliegen gaat nog niet zo goed de EZ is heel stevig maar ik krijg hem niet goed bestuurbaar.
Ik heb alles een beetje losser gemaakt etc maar sturen doet hij toch nog niet perfect.
En met andere modellen had je die problemen niet?

@ bruno

als je ervoor staat natuurlijk ook omhoog he :lol:
maargoed, met richtingsroers verschilt het wel dus vandaar dat ik die "erachter" maar heb genomen

Back