Evaluatie Enquête :
VOLVO F 16 Zwaar Transporttrekker met een Goldhofer Dieplader :
Ik ben blij dat ik de Enquête over VOLVO F 16 Zwaar Transporttrekker met een Goldhofer Dieplader heb opgestart, om de volgende reden :
Ik wilde weten of ik nog wel goed bezig ben(zelfreflectie) met dit topic, omdat ik regelmatig P.B.tjes, e-mailtjes en meldingen krijg, met klachten over dit topic en de andere topics van mij.
Het is veel te uitgebreid, te veel tekst, veel te veel foto’s, te veel detailfoto’s genomen uit diverse posities, te veel updates en heel veel irritante grote smileys.
Ook waren er klachten over de complimenten die in topics van ander forumleden geef, met veel te grote smileys.
Teveel persoonlijke bedankjes, men vind dat ik in één posting iedereen kan bedanken.
Op een gegeven moment wordt je “Bedrijfsblind” zoals ze dit zeggen, dus is het (heel) nuttig geweest om deze enquête te houden.
Wat ik jammer vind, dat de forumleden/gasten op het MBF forum, die regelmatig klagen via de meldingen, zich nu niet hebben laten horen. Het is zo lekker makkelijk om anoniem te klagen, want niemand weet toch niet wie de “klagers” zijn.
Maar is “anoniem” wel zo “anoniem …………………?
Ik vind, als je wilt klagen, moet je dit niet anoniem doen, maar gewoon op naam, of in ieder geval op de Nike name, dan kan ik reageren op de desbetreffende klachten.
Als men in mijn topics klaagt over bepaalde zaken/opmerkingen, zal ik daar altijd op gepaste wijze reageren
Nogmaals : Ik vind het jammer dat deze personen nu niet hebben geregeerd in de enquête, nu hadden ze de kans om te reageren en hun grieven kenbaar te maken
Maar goed, het is mij duidelijk geworden, wat er zoal leeft onder de forumleden en de gast/forumleden.
Ik heb/had de lat voor mezelf hoog gelegd : Er moesten tenminste 75% positieve reacties binnenkomen op deze enquête, zo niet, dan stop ik met de postings in mijn topics en zal ik geen nieuwe topics meer openen en lekker “anoniem” verder bouwen in mijn werkplaats.
Nu, dit is gelukt 84,6 % positieve reacties ontvangen, dit is ruim voldoende.
100% score bij een enquête wordt eigenlijk nooit of bijna nooit gehaald.
Je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
EINDCONCLUSIE ENQUÊTE :
1.
In goed overleg met mijn kleindochter besloten, om geen grote smileys meer te plaatsen in mijn eigen topics, maar ook niet meer in topics van andere forumleden.
Mijn kleindochter had de grote smileys aan mij gegeven, zij vond het wel leuk om deze grote smileys in mijn topics te plaatsen, dit komt nu te vervallen.
2.
Besloten geen VOLVO petjes meer uit te delen, als compliment, in topics van andere forumleden.
3.
Er worden minder foto’s en minder detailfoto’s geplaatst van bepaalde onderdelen, die door mij zijn gemaakt/gebouwd.
4.
Er worden geen grote lappen tekst meer geplaatst, geen uitleg meer gegeven, hoe een bepaald onderdeel door mij gemaakt/gebouwd is.
5.
Er worden geen foto's meer geplaatst van de bewerkingen van het materiaal, op de draaibank/freesbank/kolomboormachine/ zetbank, de platenwals, van de laswerkzaamheden en van de zacht en hard solderingen, het gebruik van de handgereedschappen, het stralen van de materialen in de straalcabine en het spuiten van de onderdelen in de etsende primer en de lak, enzovoort.
6.
Gestelde vragen door forumleden worden nog wel gewoon door mij beantwoord.
7.
Er worden geen persoonlijke bedankjes meer geven, op de complimenten van de forumleden, dit vind ik persoonlijk heel jammer, omdat ik vind, als forumleden de moeite nemen om je complimenten te geven, dat je dan ook persoonlijk de forumleden moet bedanken.
Het bedanken van de forumleden zal nu één posting worden samengevat.
8.
Er zullen veel minder complimenten door mij gegeven worden in topics van andere forumleden, alleen nog “Leuk “ aanklikken.
9.
Alle grote smileys die door mij geplaatst zijn, worden in de postings verwijderd, dit is een gigantische klus, want het gaat om bijna 100 pagina’s/200 updates, dit zal enige tijd in beslag gaan nemen.
Kortom de postings in mijn topics zullen soberder en minder uitgebreid van karakter worden/zijn.
P.S.
Als er forumleden zijn, die graag willen dat mijn grote smileys in hun topics worden verwijderd, laat me dit dan weten, dan zal ik deze grote smileys verwijderen.