Epic S Victory van Graupner

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de Epic S Victory van Graupner?
Op diverse Duitse fora lees ik zeer uiteenlopende ervaringen.
Voor alle duidelijkheid, ik heb het over de ARF uitvoering (combo met servo´s, fan, regelaar)

Greetz

Belgo

Geen reaktie? Is dit echt onbekend? Of is dit gewoon "te min" om op te reageren? (kan ik me wel iets bij voorstellen als ik de modellen zie die hier de revu hier passeren)

Belgo

bij ons op de club zijn er enkelen die met de Epic vliegen en voor zover ik weet , zijn ze er tevreden over.

als toeschouwer vind ik dat deze kist een zeer mooi vliegbeeld heeft.

m v g

Patrik

www.3dextratime.be

Bij ons ook iemand op de club die hem vliegt, gewoon goeie kist en goeie standaard setup die erbij geleverd wordt.

Stevo

Bij ons ook iemand op de club die hem vliegt, gewoon goeie kist en goeie standaard setup die erbij geleverd wordt.

Stevo

Bedankt voor de reakties

Vraagjes: Heeft de standaard set up voldoende power voor een handstart of is dit maar krapjes?
Is de Epic ook langzaam te vliegen en te landen?

Belgo

Belgo,

Vliegtuig kan vlot opgeworpen worden met de standaard setup en kan ook traag vliegen, ziet er uit als een gifkikker maar is eigenlijk best een goedmoedige kist.

Bij die jongen op de club was dat zijn 2de kist nadat hij had leren vliegen dus dat zegt al één en ander (ook over de skills natuurlijk).

Stevo

Sinds een maand of drie vlieg ik met de Epic S Victory van Graupner.hij vliegt als een snaar. De start is wel wat kritisch maar ik vlieg hem dan ook met 4s lipo. Het vliegbeeld is erg mooi van dit toestel.

Sinds een maand of drie vlieg ik met de Epic S Victory van Graupner.hij vliegt als een snaar. De start is wel wat kritisch maar ik vlieg hem dan ook met 4s lipo. Het vliegbeeld is erg mooi van dit toestel.

Ik wou de standaard 3s vliegen. Is handwerpen doenbaar of zak ie dan heeel fel door voor ie lift?

Belgo

Met 4s is het wel flink doorgooien, maar is goed te doen als ongeveer een graad of 15 omhoog gooit. Op youtube staan genoeg filmpjes, helaas staat mijn start er niet op (zoek op emiel edf)

Back