Epoxy in het Noorden des lands

Yo,

Weet iemand waar ik Epoxy kan kopen in het noorden des lands???
Ik had een adresje in Assen, maar dit bedrijf is met de noorderzon (woordspeling) vertrokken.

Greetings,
Luit

Hé Luit,

Volgens mij heeft Watersport 'de Combinatie' hier in Zuidbroek ook epoxy te koop.....

er is mij geen site van hun bekend, maar dan zou je even moeten bellen!

Arnold

Luit,

Zelf haal ik het bij het watersportbedrijf in de Punt. Gezien jou woonplaats Rolde is Watersport de Scheve in Zuidlaren ook een optie. Tevens natuurlijk alle DHZ zaken.

bombarst zei:
Genoeg adressen dus ;-)

Arnold

Hmmmm, inderdaad. :wink:
Als zelfs de Hema het al te koop heeft.... alhoewel ik me afvraag wat voor kwaliteit deze epoxy bezit.
Of maakt dit geen enkel verschil.

Greetings,
Luit

wat heel goed werkt daarvoor is de houtverzegeling op epoxy basis van wilsor.
Dat is echt waterdun, breng je aan met een rollertje en omdat het zo dun is gebruik je nooit teveel.
Om te voorkomen dat je ondergrond (indien zuigend) teveel epoxy opneemd kan je dat eerst lakken met bv spanlak.
Ga je ook glasdoek gebruiken?
Ik gebruik altijd epoxy van www.composite-models.nl om te lamineren. Dan kan je gewoon ruud een mailtje sturen.

Peter

Composite Models heeft een hoge kwaliteit epoxy, en verstuurt. Handig dus.

En verder:

Evecom in Oudega (zeker weten epoxy, is winkel)
Duursma in Wolvega (waarschijnlijk epoxy, is winkel)
Teb Sail in Assen (zeker epoxy, is verwerker)
Hoora in Heeg (zeker epoxy, is verwerker)
Polyplus in Assen (meer polyester)
Kok in Jistrum (polyesterverwerker)
Mik in Nieuwe Pekela (polyester)
Composiet Service in Zwiggelte (oude eigenaar Teb Sail)
Wellicht heeft Kokopelli in Zoutkamp nog wat
Stichting Maritiem Kenniscentrum in Farmsum heeft zeker epoxy.

Need more?

In een winkel kan je het zo halen, daar zijn ze tenslotte voor.
Bij de verwerkers zal je vaak zelf je potjes mee moeten nemen. Laat je ook voorlichten mbt mengverhouding en verwerkingstijd.
Het kan voorkomen dat een verwerker ofwel het niet heeft (omdat hij alleen polyester verwerkt) of dat hij het niet wil geven, omdat het te lastig is, of om andere redenen. Vraag dan ook naar de werkplaatschef, of iemand anders die wat te vertellen heeft, scheelt die jongens een hoop tijd.

skiff zei:
Composite Models heeft een hoge kwaliteit epoxy, en verstuurt. Handig dus.

En verder:

...
Teb Sail in Assen (zeker epoxy, is verwerker)
...

Emmm, is deze nou niet net die flippo die verhuisd is??? (kan niet op de juiste naam komen)

In iedergeval al ff bij de G*mma gekeken, en deze had helemaal noppes...

Greetings,
Luit

Gewoon even langs Bossina gaan dan. Die hebben alles wat je nodig hebt. :D

Hoi luitjes,

Ja ik ben verhuisd,maar nog steeds binnen nederland hoor.
Van roelofarendsveen naar Nieuw vennep zo,n 10 km verder richting het noorden :)
Adres e.d staan allemaal op de website.
Mochten er mensen zijn die eens graag willen kijken bij het lamineren en maken van voll Gfk vleugels ik ben nu in het bezit van een hele grote werkruimte,dus na afspraak zijn jullie welkom,de enige eis is een goed humeur en oude kleren(spaten)

groeten ruud

Ah, dat heb jij dus ook altijd:

Als ik bij ons op het lab aan het lamineren ben, dan komen er altijd mensen in dure pakken kijken, en die gaan ALTIJD in de richting staan waar eventuele spatten ook heenvliegen...

Overigens kom ik graag een keer bij je kijken. (uit hobby oogpunt).
Ben je deze week eventueel nog bezig?

Back