EPP werpzwever voor kinderen ?

Hallo,
ik ben op zoek naar twee werpzwevers voor mijn kinderen (3 en 6jaar oud) en moeten dus erg robuust zijn, liefst van epp dus , niet te groot.
Heeft iemand tips en verkooppunten ?

alvast bedankt !
Bas

De Felix die JJdeBom voorstelt vliegt 10x beter dan de Fox. Ziet er misschien iets minder mooi uit maar als je voor de vliegeigenschappen gaat is dat de betere keuze. Lindinger heeft ook een vergelijkbaar model in het programma.
Max

Bij de Intertoys, Bart Smit etc hebben ze die ook van Playmobil. Eigenlijk zelfde als de Fox (Epp, werp), maar zelfs nog wat leuker en ook zeer goed om te bouwen schijnt.

PLAYMOBIL Zweefvlieger Extreme

playmobile extreme glider! on Vimeo die bedoel je? heb hem RC gemaakt ;)

of hij super zweeft weet ik niet...
misschien de discus 2ct kopen dan?

ofwel een houtbouwtje maken van 1m span... hebben de kids meer aan.
en als je hem stevig genoeg maakt dan kan t niet stuk (of toch bijna niet)

Mijn kids hebben zowel een Felix als een Fox. Persoonlijk vindt ik de Fox wat handiger en gemakkelijker goed te laten vliegen. De Felix is iets robuuster en kan eigenlijk nauwelijks kapot maar de manier waarop de draagvleugels is bevestigd is niet handig, dit heb ik bij die van ons gemodificeerd. De Fox kan dus wel kapot maar is ook redelijk eenvoudig te repareren.

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor de tips !
Ik heb inmiddels 2 maal een felix 60cm gekocht en gelukkig net voor de vakantie kunnen kopen .
Ik heb er ook gelijk 2 voor de kinderen van mijn buurman mee laten komen en ze hebben er erg veel plezier mee !

Bas

de felix is meeeer dan super voor de kids...
want je kent de kinderen toch ... ze gooien... recht omhoog, bang de grond in met de neus, en dan als zotten erachter hollen, en niet meer gestopt raken... ze trappen op de vleugel of vallen op het toestel.
de felix is daar dus super voor.
de fox is dan stuk denk ik :D

Mijn kids hebben zowel een Felix als een Fox. Persoonlijk vindt ik de Fox wat handiger en gemakkelijker goe te laten vliegen. De Felix is iets robuuster en kan eigenlijk nauwelijks kapot maar de manier waarop de draagvleugels is bevestigd is niet handig, dit heb ik bij die van ons gemodificeerd. De Fox kan dus wel kapot maar is ook redelijk eenvoudig te repareren.

als iets niet stuk kan, moet je het ook nooit repareren.

Back