er is een nieuwe t-rex voor reflex

normal_Align%20T-Rex%20SE2.jpg

hij staat hier http://www.rc-sim.de/index_en.htm

Hij kan het 'uiterlijk' van het model niet laden, ik kan er wel het 'uiterlijk' van een Raptor 90 overheen gooien. Dan vlieg ik met een micro-electro-raptor. :wink: Ik heb hem nu al 3 keer gedownload, helpt niks. Ik moet wel zeggen dat ik veel problemen heb hoor met Relfex.. :oops:

heb net de file gekregen van michel.
hier is niets mis mee behalfe dat de par bestand niet 100% zuiver is dit stukje programeer fout kom ik wel meer tegen met reflex.
het gene wat je even moet doen is het *.mod bestand van desbetrefende heli op zoeken en die vervolgens met modelparameters selecteren en dan de oude par file overschrijfen. daarna werkt die altijd.

Ik heb net de nieuwe CDE versie gedownload en ik had ook het probleem. Het is heel eenvoudig op te lossen. Open de .par-file met wordpad. Scroll helemaal naar beneden en daar vind je:

"IETS FOUT"\T.Rex XL CDE 2006
elektro
VORSPUR=0
CG_FW_Y=1001
CG_FW_Z=1001
VERSION=5
EXP_NICK=-30
EXP_ROLL=-30
EXP_GIER=0

Zorg dat die iets fout overeen komt met de directory waarin de .mod file staat relatief gezien t.o.v. de Reflex/Heli dir. Dus bvb: Mijn Reflex is geinstalleerd in D:\Reflex. Ik heb het TREX model geinstalleerd in de directory D:\Reflex\Heli\Align

Dus ik moet "IETS FOUT" Veranderen door Align.

Verder is er ook een klein verschil in de naam van de .par file en de .mod file. De ene noemt T.rex... De andere T-rex. Dus een punt ipv een streepje.

Back