scoutcow zei:
maar ik vind nou niet echt dat er heel positief en vriendelijk gereageerd wordt hier.
Daar heb je an sich gelijk in, maar vergeet niet dat je niet de eerste bent die hier komt en voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en dan tegen problemen aanloopt en de hier gegeven adviezen negeert
Je had een probleem met je accu. Door een slechte lader. Ipv. het advies om een goede lader te kopen te volgen, bleef je volharden in het willen kopen van goedkope laders. Dat terwijl je daar al een slechte ervaring mee hebt.
€ 70 euro is inderdaad veel geld, maar tel over pak-m-beet een maand of twee maar eens op wat je kwijt bent aan accu's en goedkope laders, en zie dan dat je veel geld had kunnen besparen door gelijk een goede lader aan te schaffen.
Ik moest een tijd geleden ook even slikken voor het bedrag, maar kan je vertellen dat ik er geen seconde spijt van gehad heb en dat die lader een van de betere aankopen is geweest.
Overigens.. je denkt dat het 'slecht' zijn van je 1e vliegervaring aan de accu's ligt, maar je hebt in de spacescooter ook niet echt een beginnerskist uitgekozen.. het kan wel hoor en het ding is stevig genoeg, dus het zal wel loslopen, maar je had waarsch. beter een wat meer voor beginners geschikte kist kunnen kopen..
Let er op dat je bij LiPo's ZEKER een goede lader moet hebben (wat je, volgens eigen zeggen, ook hebt) en eigenlijk ook een balancer, wil je je lipo's goed houden.