Beste Ron,
Ik heb even getwijfelt of ik uberhaupt nog energie hierin wil steken. Ik ben redelijk op mijn tenen gestampt voor mijn gevoel met jou aantijgingen. Ik heb besloten mijn ego maar even aan de kant te zetten en toch te reageren.
De kans is best groot dat we elkaar eens tegen het lijf lopen en om dan dit uit te vechten lijkt me voor beide partijen niet goed. Vandaar mijn schrijven alhier.
Daar waar ik tekst heb weggehaald was niet gevuld met schelden/laster of wat dan ook.
Dat kunnen de mensen bevestigen die het gelezen hebben.
Ook het admin team kan als het goed is gewoon de data terug vinden en zullen ook bevestigen dat ik niks met schelden etc gedaan heb.
Ik had zo mijn buik vol van wat er allemaal hier gebeurde dat ik me niet langer als lid van dit forum wilde zien. Ik ging op zoek naar het knopje verwijder je account (zoals dat op veel forums te vinden is). Dus ben ik begonnen aan het verwijderen van mijn bijdrages.
In mijn profiel kan ik al mijn posts oproepen en die beginnen dan bij de laatste post.
Ik dacht als ik per dag een post of 30 verwijder ben ik met 10 dagen klaar.
Echter na een aantal berichten gewist te hebben kreeg ik een berichtje van Danny de moderator met de mededeling dat dat niet mocht en als ik door ging dat ik een ban zou krijgen. Ook vertelde Danny dat ze mijn berichten weer gingen terug zetten.
Nu was het niet mijn bedoeling om de moderators en admin extra werk te geven. Immers neem ik hun niks kwalijk en heb geen enkele rancune tegen het team.
Ik heb Danny gemeld dat ik zou stoppen met verwijderen en het verzoek ingediend om mijn account te verwijderen. En dit is alweer 2 dagen geleden.
Een excuus van je zal wel teveel gevraagd zijn?
Schelden doe ik heel soms, als ik bv me hoofd tegen iets aanstoot, mijn schenen tegen een winkelwagentje dreun bij de Appie Hein, op mijn vingers sla met timmeren. Iemand voor rotte vis uitmaken zal je mij niet horen doen en andere mensen zullen dat bevestigen. Scheld ik een keer dan zijn onze kippen van de leg, de koeien geven minder melk en de varkens slaan een dag het rollen in de stront over.
Ik hoop hiermee een misverstand uit de weg te hebben geruimd zodat we wellicht in de toekomst gewoon kunnen praten ipv boos te zijn.
Nu lees ik weer iets in dit topic uit jou pen:
wel met onbeschoftheid als ik een niet-modelbouwer attendeer op illegaal materiaal.
Nu kan ik me niet herinneren dat je me hebt gewezen op illegaal materiaal, ook zie ik niet in waarom ik geen modelbouwer zou zijn? Omdat ik depron vliegtuigjes maak waarvan de plannen op internet sta ben ik toch niet minder. Ook heb ik twee 450 heli kits weten te veranderen in goed vliegende helicopters.
Ook dit model heb ik toch echt gemaakt
Quote Albert Einstein:
Als je denkt dat je gelijk hebt heb je ook gelijk. Als je denkt dat je ongelijk hebt heb je ook gelijk.