Ervaring blackbull airbrush

Hallo medeforumers,

Ik denk erover om een blackbull airbrush aan te schaffen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gert-Jan

hoi ik heb er 1 in gebruik, werkt goed, alleen nu heb ik een afsluit ring nodig, nergens parts te vinden, geen reactie na verzoek leverancier, dus als je service nodig hebt eraan.........vul zelf maar in,
gr rinie

momenteel neig ik een beetje naar iwata maar dan met een 0.3 en een 0.5 naald. AIRBRUSH SERVICES ALMERE - Iwata Maar €100,= is zo weg zeker ook omdat ik als ik een nieuwe spuit koop er een ultrasone reiniger bij wil voor het behoud van de spuit.
Dus het zal nog wel even duren voor ik een nieuwe ga aanschaffen.

gert-jan

Super had al even bij hun gekeken maar kon niets vinden en ook de naalden die ik wil. Maar Hoe komt het met onderdelen of zijn de originele ook te gebruiken.

gert-jan

die Hobbyking lijkt eerder een exacte kopij van mijn blackbull pistool
zelfs de naalden- en spuitkopjes doosjes en het kleine spuitkop sleuteltje zijn identiek.

30f2.jpg

heb net een Iwata Eclipse HP-CS gekocht
die is toch net even beter afgewerkt van binnen en van buiten
spuit ook iets vlotter al moet gezegd dat het eindresultaat ermee daarom niet altijd beter zal zijn
mijn pistool komt van Artobi's online shop zeer tevreden van zowel service als prijs daar.
ik heb een 10 tal bodies met de blackbull beginnersset gespoten en moet zeggen dat (buiten vochtproblemen van de compressor) dat zeer aardig lukt.
als oplossing voor het vochtprobleem heb ik nu een apart klein extra luchttankje erbij

Laatst bewerkt:
Back