ervaring met hobbyking servo's

tja, ik denk dat ik het ook niet zou weten.

er zijn weer mensen die erg goede reacties hebben en slechte reacties.
als je ze in een duure kist zet, zou ik ze niet pakken.
ga dan voor nog betrouwbaardere, zoals je eerder al aangaf.

Op die reviews zou ik niet echt vertrouwen
(hobbyking verwijdert soms de slechte)

Ik denk dat ze zeker zullen werken in je hoogdekker, een 3D toestel is wat anders.

Ik gebruik veel hobbykingmerk Servos. Welliswaar niet diegene die jij wilt aanschaffen, maar wel die zonder de metal gears en een stuk of twintig van die kleine Servos van Hk van een (ja echt) euro per stuk. Van die standaards is er nooit een stuk gegaan, van die kleintjes van een euro per stuk is er een stuk gegaan bij een crash... Ik geeft echt niet meer geld dan vijf euro uit aan een servo! Ik zeg gewoon doen.

Grt Jesse

heb ze pas alle 2 weggegooid
ze maken de raarste geluiden als je ze aansluit op hun 0 posittie.
bewegen gaat aardig maar men zecht dat deze servo,s snel doorbranden.

niet doen dus.
heb er hier nog 2 liggen maar die stop ik niet in een toestel.

Men zeGt wel vaker wat. Het ligt meestal niet aan de servo maar aan de gebruiker. Te eel kracht uit een servo willen halen bijvoorbeeld, te hoge stroom, servo niet goed op zijn nulpunt afstellen noem maar op.

ik betaal liever wel meer als 5 euro voor een servo ,liefste hitec(is multiplex).
ik heb liever dat ik kan zeggen dat de crash aan mij zelf lag dan aan een servo die het in de lucht begeeft (en kun je je wel voor de kop slaan dat je zo hollands bezig bent geweest)en de duurdere servo koop je voor je komende 10 jaar (mits je metalgear en ballbearing neemt)

die babiwangpang jitter servo's doen bij mij maar 1 vluchtje naar de prullenbak .
toestel moet veilig zijn ,het is en blijft een projectiel.

ik heb wat mindere ervaringen met HK servo's, er komen er geen meer in.. :)
enkel voor accu's, kleinigheden en motoren bestel ik nog bij HK
Tenslotte zijn servo's nogal belangrijk in je vliegtuig ;)

en toen ze aankwamen werkte de helft niet goed geen midden punt houden niet werken of na 10 vluchten stuk

In al mijn EPP vliegers en ook de zwevers zitten de HXT 900 .

Nog nooit een stuk aangekomen of stuk gegaan in een model.;)
Heb er wel 30 stuks in gebruik in moment .

Schlechtere middelpunt (heb er nog niet veel van gemerkt) is ook geen probleem bij een schuimpje waar zo wie zo alles kan bewegen. :D

In een balsa kist let ik dus wel op qualiteit van de servo,s .
1 kapotte servo in de lucht en je kan nieuw gaan bouwen.

Mvg Johan

Back