ervaring met protech enigma

• Topicstarter Topicstarter Doorus
  • Startdatum Startdatum
D

Doorus

Guest
Is er iemand die al enige ervaring heeft met de enigma van protech?

wat is b.v. snelheid e.d.? Waarom heb ik geen pompje op mn brandstof tankje ?

Ben zeer benieuwd want heb hem sinds 2 dagen

oja 1e auto was robbe 2001 model (porche gt1)1,5 cc motor

Ik heb geen ervaring met de auto, maar hij staat bij mijn modelbouwdealer. Zeer mooie buggy moet ik zeggen. Alles ziet er robuust uit en de motor is zeer goed.
Deze wordt in meerdere modellen geleverd en geeft aardig wat vermogen en heeft een hoog toptoerental. Wel is de motor voor een beginner wat moeilijk af te stellen, de carburateur van deze motoren zijn nogal gevoelig. Als je geen ervaring hebt met afstellen, ga er dan mee naar de modelbouwzaak.

De topsnelheid zal (net als de meeste andere 1:8uit de doos) rond de 60 tot 70 km/u liggen. Reken maar dat dat snel is voor zo'n buggy :wink:

Bedankt voor het antwoordt, de motor is reeds ingelopen, ik hoop dit weekend op de reguliere brandstof te gaan rijden.

Mochten er meer mensen zijn die deze auto kennen, en er wat over kwijt willen dan hoor ik het graag.

Groeten doorus :P

Heb wel een protech maar geen enigma.
Heb ik eigenlijk nog niet van gehoord... :o
heeft iemand een plaatje?

Het is jammer dat er Protech op staat want dat wordt heel vaak geassioceerd met een mindere performance. De auto zoals die opgebouwd is is een heus racemonster en zou met een echte motor (Nova/Picco) geen slecht figuur slaan op wedstrijden.

93238_shl_s.jpg

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja supermooie buggy ook mooie body trouwens , is deze zelf gespoten?

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Back