Hola
Ik heb zelf twee van die Supreme's en ze zijn allebij voorzien van een 19 turns Corally streetracer motor (rebuildable) en een Carson 11 racer waterdichte regelaar.
De regelaar is heel makkelijk te voorzien van een waterkoeling n.l.
aan de onderkant heb je ruimte om twee 4mm buisjes in het koelelement te steken( drupje secondelijm er op en ze zitten vast) een kant verbinden met een stukje siliconenslang en je hebt een regelaar met waterkoeling, bij mij werkt het perfect.
De stuur servo heb ik aan het spiegel bevestigd voor een zo kort mogelijke verbinding met de motor, tevens heb ik de tandwielen van veel vet voorzien zo dat als de boot op zijn kop in het water ligt er geen water in de servo kan komen ( de ingang van het snoertje is ook waterdicht gemaakt)
De ontvanger doe ik altijd in een ballon ook tegen het water natuurlijk.
En het accu pakket maak ik waterdicht door de opening van de draadjes/accu vol te spuiten met siliconenkit.
Ik vaar meestal op 8,4 of 9,6 volt en dat gaat erug hard, alleen moet ik nog steeds het standaard propje vervangen want die is te slap.
Wat betrefd de flex asjes, die zijn inderdaad gouw kapot maar volgens mij kan je dat voorkomen door eerst de as een beetje warm te draaien.
Als je wilt kan ik je wel een paar foto's mailen dan kan je alles wat duidelijker zien
groet Hans