Ervaring met varioprops?

Johan, ziet er gelikt uit! nix mis mee! wel blijven poetsen dan he?! :cool:

ben heel benieuwd en wacht je reactie af

Was de laatste keer soms 1978 Ron ?

Mvg Johan

ha ha het moet minimaal 10 jaar geleden zijn dat ron heeft gekeken want toen hadden ze de brandstof schaal props ook al in het assortiment.

Maar ron heeft vast wel een linkje naar een website of een ander forum voor meer informatie vwb schaalprops oid.

... maar wel overal "deskundige" advies opgeven :showass: ...
Vanwaar het sarcasme en de blote bips?
Qua modellen (vliegtuigen, heli, radio) raak ik wel beetje uit de tijd merk ik. Geneer je niet om mij te corrigeren, heeft iedereen voordeel bij. Opbouwende kritiek is welkom, aan sarcasme heb ik weinig, dat is veel te algemeen/breed.
ha ha het moet minimaal 10 jaar geleden zijn dat ron heeft gekeken want toen hadden ze de brandstof schaal props ook al in het assortiment.
Vreemd, jaar of twee geleden. Ik zag toen wel erg grote 1:1 props maar niet modelverbranding?
... Maar ron heeft vast wel een linkje naar een website of een ander forum voor meer informatie vwb schaalprops oid.
Nope, schud ik zo niet even uit de mouw. En mijn Firefox favorietenlijstje staat ook niets in niet.

Laatst bewerkt:
wat een gelul op dit topic zeg...

ik vraag of er ervaring mee is en of het ook daadwerkelijk in de lucht te verstellen is... alsjeblieft :ontopic:

Hallo .
Ze zijn NIET in de lucht te verstellen. Ik heb ze op een P51 gehad omdat een 4blads schroef zoveel mooier is .
Zo had ik er een mooie "schaal" prop op en kon ik mooi uitzoeken wat het beste rendement gaf.

Ik ben echter nooit zover gekomen heb hem er wel mee gevlogen en dat ging best goed. maart door duimstoringen bij een landing was het snel over.

al bij al een mooi betaalbaar systeem het voordeel is ook dat als er een blad breekt je dit gemakkelijk kan vervangen.

zo de prijzen van die J perkins props zijn een stuk aantrekkenlijker als van ramoser welke een factor 3 duurder zijn

Ik wil graag een P38 lightning gaan herbouwen! Zaten 2x .40 super tigres op uit de middeleeuwen.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik deze electro ga maken of dat ik toch 2 nieuwe brandstofmotoren ga plaatsen. maar over de propellors.... zo schaal mogelijk!

Ik denk het , ik las ergens dat hij zelf schreef dat hij al veeele jaren niet meer gevlogen heeft (maar wel overal "deskundige" advies opgeven :showass:) ...
Als je meent zo onbeschoft (:showass:) hatelijk, en voor mij totaal out of the blue (ik heb nooit discussies/meningsverschillen met je gehad), off_topic te moeten reageren, zal het je weinig moeite kosten om fraaie bloemlezing van mijn mega-blunders/eigenwijsheiden te maken. Fouten die jouw aandacht blijkbaar niet waard waren, fouten waarmee je anderen hebt laten doormodderen i.p.v. mij erop aan te spreken.

edit: ik lees net je onderschrift, het begint me te dagen nu :mrgreen:

Laatst bewerkt:
@ ron Pbtje komt eraan ,om dit draadtje niet nog meer te vervuilen :rolleyes:
sorry, PBtje naar je sturen is onmogelijk en wat ik je wou zeggen ga ik niet in dit draadtje zetten ivm totaal off topic

Terug naar de Vario Props :
vanaf 16cc heb je nog een ander mogelijkheid nl. soloprops
Soloprops.com

Laatst bewerkt:
Back