Vanmiddag in Hoofddorp wat RC-boodschappen gedaan. Toen even gepraat over wat ideeën die ik had om ooit een free-flight Warbird om te bouwen naar RC-bestuurd. Peter zei toen: Wacht even, en liep naar het magazijn om terug te komen met een doos waarin een free-flight met electromotor. Deze was teruggekomen omdat 'tie niet meer deed.
Deze mocht ik voor niets mee nemen. Leuk !!!
Vanavond het motorcompartiment opengesneden, bleek dat "lip"-verbinding tussen de twee (hele) kleine cellen te zijn afgebroken. Ja, en dan heb je dus geen stroom meer !! Dus dat was de oorzaak van het niet functioneren. De electromotor heb ik er nog niet uitgehaald/uitgesneden.
Heeft iemand ervaringen met dit soort acties?
Het gaat om een vliegtuig als in de link beschreven http://www.traintownhobbycrafts.com/02FlyinStuff/ElectricFF/electricfreeflight.html#P40 Warhawk
Graag wat voorstellen met betrekking tot motorisering.
Ik heb wel Lipo's (1200 en 700) maar wel als 3s1p pakketten, kan dat nog haalbaar zijn of toch dan maar door naar 2s1p 360mah's?
Andere mogelijkheid is dat ik 'm ombouw als (ultra-light)-hellingzwevertje.
Deze mocht ik voor niets mee nemen. Leuk !!!
Vanavond het motorcompartiment opengesneden, bleek dat "lip"-verbinding tussen de twee (hele) kleine cellen te zijn afgebroken. Ja, en dan heb je dus geen stroom meer !! Dus dat was de oorzaak van het niet functioneren. De electromotor heb ik er nog niet uitgehaald/uitgesneden.
Heeft iemand ervaringen met dit soort acties?
Het gaat om een vliegtuig als in de link beschreven http://www.traintownhobbycrafts.com/02FlyinStuff/ElectricFF/electricfreeflight.html#P40 Warhawk
Graag wat voorstellen met betrekking tot motorisering.
Ik heb wel Lipo's (1200 en 700) maar wel als 3s1p pakketten, kan dat nog haalbaar zijn of toch dan maar door naar 2s1p 360mah's?
Andere mogelijkheid is dat ik 'm ombouw als (ultra-light)-hellingzwevertje.