ervaringen met Ansmann Macnum of Mad Rat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey luitjes,
tijdje terug zag ik in Haarlem bij de indoor offroad baan een Mad Rat Ansmann auto rijden en toen ik later het prijskaartje zag was ik getriggerd en leek het mij een leuke auto erbij..

122000007.jpg

In dit geval de Ansman Macnum (truck versie) aangezien ik al een Asso b4.1 heb.

122000008.jpg

Heeft iemand ervaringen met de Ansman Macnum of Mad Rat, is het een beetje leuk/sterk spul voor het geld, of toch zonde van het geld en beter doorsparen voor een T4 ofzo.

Ik zag ze bij Apexmodels voor 54 euro te koop staan. Oh en past er ook een leuke Proline body op?

Groeten Wesley

Zou voor de Pro gaan. Is iets duurder, maar heeft betere onderdelen.
Heb er pas eentje overgenomen, wacht nog op esc combo. Er werd me er vandaag weer eentje aangeboden

De onderdelen zijn niet duur en online wel goed te vinden.

Als je hier een echte miskoop mee zou doen zou ik nog verschieten voor het geld dat die kost.

Dat die evengoed is dan een B4 weet ik niet maar voor de lol is de prijs wel aanvaardbaar:).

Ik heb net een Macnum gebouwd voor mijn dochter. De auto wordt geleverd met bronzen lagers die je best vervangt door kogellagers. Verder zijn de schroeven niet sterk genoeg om vlotjes door het redelijk harde materiaal te gaan. Je kan beter de gaten voortappen of andere schroeven gebruiken.

De auto is waar voor zijn geld.

Laatst bewerkt:
oke thanks for the tips..

* kogellagers erbij kopen en evt. andere schroeven..

bedoel je alle schroeven in het chassis deel?

is een setje kogellagers ook van Ansmann origineel te vinden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back