Ervaringen met Conrad brandstof auto's

• Topicstarter Topicstarter ilveros
  • Startdatum Startdatum
I

ilveros

Guest
Ik heb een beetje lopen zoeken op het forum naar de ervaringen met brandstof auto's van Conrad, ik kom echter maar hier en daar fragmentarisch wat opmerkingen hierover tegen.
Als ik op de site van Conrad kijk is het wel mogelijk om spare parts te bestellen, en tuningsonderdelen.

Heeft iemand van jullie ervaring met Conrad brandstof auto's ??

nou ik heb er ook een!
en ik zou je aan raden NIET doen.
omdat je er meer mee bezig bent,
dan dat je ermee rijdt. 8O
de auto is wel goed,
maar het motortje is 10 keer niks!!!!!

martijn van der hoek zei:
nou ik heb er ook een!
en ik zou je aan raden NIET doen.
omdat je er meer mee bezig bent,
dan dat je ermee rijdt. 8O
de auto is wel goed,
maar het motortje is 10 keer niks!!!!!

motortjes zijn naar mijn weten gewoon force motoren. daar is helemaal niets mis mee. enkel dat ze niet supersnel zijn.

ik zou je aan raden om hem niet bij conrad te kopen heb er niet zulke goede ervaringen mee koop hem bij een modelbouw winkel bij je in de buurt zal iets duurder zijn maar wel betere service.

groeten dick

ik zou je aan raden om hem niet bij conrad te kopen heb er niet zulke goede ervaringen mee koop hem bij een modelbouw winkel bij je in de buurt zal iets duurder zijn maar wel betere service.

groeten dick

zou inderdaad bij je 'favoriete' hobbywinkel in de buurt je auto kopen, je kunt daar als het goed is ook terecht voor reserveonderdelen....

conrad auto's tja.... ik heb er geen goede woorden voor..en de service is bagger, en dat hoor ik regelmatig!

het vreemde van conrad is dat het postorder bederijf los staad van de winkel zelf. de service van de winkel zelf vind ik erg goed, maar met hun postorder heb ik niets dan allende. (ik bestel er ook niks meer)

Verder is het p190 shassis (ik denk dat je die bedoelt) van het merk GV-models, waar ik ook de rex-x buggy van heb, de buggy is top, echt beresterk, alleen de motor is weer Kl*ten. maar verder hoor je van het p190 shassis alleen maar goede verhalen. als je tenminste naar prijs/kwalitijd verhouding kijkt.

gr easy

de service bij conrad is wel degelijk goed te noemen...als je er komt nemen ze de tijd voor je en met een beetje mazzel krijg je bijv. nog een nieuwe gloeiplug die ze erin doen voor het testen bij...

In Boekelo zit een winkel van Conrad, verder is conrad een postorderbedrijf.

ik dacht dat er in roterdam ook een winkel zit maar weet niet zeker ik ga zelf altijd naar boekelo en de service daar is perfect

jepz, in de winkel is het (meestal) perfect, maar zoals ik al zij de postorder :cry:...
in de winkel moet je geluk hebben dat de goede persoon achter de balie staad, want er zijn der wat bij die er naar mijn mening de ballen verstand van hebben.

gr easy

Ik heb al een ritje naar Boekelo gepland in Januari, ben benieuwd.

Zijn er onder jullie eiegnlijk rijders die met een Promo wagen van Conrad rijden?

Klaas

Ik raad je aan als je al een sterke voorkeur hebt voor een bepaald artikel bij conrad vooraf even te bellen en te vragen of ze het voorradig hebben.

Het zou zonde zijn als je naar boekelo reist en daar er achter komt dat ze het niet hebben liggen.....

Misschien zelfs mogelijk te vragen of ze een, twee of meer modellen waartussen je twijfelt in elk geval in boekelo kunnen hebben op de dag dat je er heen gaat...

Back