Ervaringen met de service van Kontronik?

  • Topicstarter Topicstarter Ron 01
  • Startdatum Startdatum
Ook mijn ervaringen met Kontronik zijn prima, zowel met de apparaten als met de service. Heb ooit een Tango 45-6 voor een Logo 20 buiten de garantietermijn kapot gehad: het achterste lagerschild was losgekomen. Direct aan Kontronik gestuurd en binnen 2 weken terug gerepareerd onder coulance. Perfect dus!

Ik denk ook dat jou probleem niet bij Kontronik ligt maar bij je leverancier.
 
ron van sommeren zei:
piccolopup zei:
... Ook buiten de garantie periode?
Te hete magneten heeft toch niets met garantie te maken?

Bij een aantal fun 600-18 motoren laten de magneten los, wanneer deze te heet worden, terwijl deze motoren worden voorgeschreven voor o.a. de Logo 10.
Wanneer dit binnen de garantie termijn gebeurd kan ik me voorstellen dat dit gratis wordt gerepareerd, vandaar mijn vraag, Ron.
 
Misschien een goed advies;
bewaar altijd de kassabon en originele verpakking.
Stuur bij een defect, de regelaar zelf op;eventueel aangetekend.
Zo heb je alles zelf in de hand.
Het blijkt dat er wel eens een postpakketje onderweg verdwijnt.
 
:D Heb je ervaring mee Theo??
Of ben je helderziend. Volgens de dealer is het pakket kwijtgeraakt (of achter de toonbank gevallen).
Dus niets ten nadele van Kontronik (toch misschien te snel geoordeeld :oops: )
Draadje mag gesloten worden.
Groeten, Ron
 
smit hunter zei:
ik heb zelf even een vraag . waar staat 55-10-32 voor bij de kontonik regelaar

groet freddy

55 Ampère
10 Nicad/NiMh cellen minimaal
32 Nicad/NiMh cellen maximaal

Greetz, Aldert
 
Back
Top