Ervaringen Schneider Modellbau??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi heeft er iemand ervaring met schneider modellbau uit oostenrijk.

Ik las op RC Network dat hij aan iemand wel geleverd heeft ,maar de kabine niet heeft geleverd.
Ik heb hem al gemaild voor Iban nummer ect maar krijg geen antwoord terug
Graag reactie mbt tot de levering ect voordat ik €580 euro over ga maken.

mvg chris de wit

Hoi chris,

Dat verhaal met de kabine is zeker een missverstand.
Eerst moet je weten om wat voor een model het gaat.

Eerst goed lezen wat op de site van Schneider staat.

Bei uns bekommen Sie komplette CNC-gefräste Bausätze
mit tiefgezogenen Kabinenhauben

Maar nu komt het!
Het Grunau Baby en de Habicht hebben geen vacuumgevormde kabine.
Zij hebben een windscherm wat je zelf moet aanmaken van plaatmateriaal.

Het BIC en IBAN nummer krijg je pas als je een bestelling hebt geplaatst.

Johannes

Laatst bewerkt:
Ik heb diverse mensen gesproken over Schneider en zonder uitzondering was iedereen ZEER enthousiast over de kwaliteit van de kits. Wat betreft afhandeling van de commerciele zaken ben ik niet echt problemen tegen gekomen.

Succes!

Een van onze sleep-vliegtuigen is een Piper Pawnee van Schneider Modellbau, ik heb van de bezitter nooit een enkele klacht over deze firma gehoord.

Voor wat betreft de cockpit-kap heeft Johannes gelijk, ook de kap van de Pawnee bestaat uit een aantal losse plaatjes die men zelf op maat moet snijden.

Het toestel heeft inmiddels ik denk zo'n 2000 sleepvluchten en blijft buiten het normale onderhoud maar vliegen en vliegen :p dus, over de kwaliteit ook niets dan goeds.

Harry

Hoi allen die gereageert hebben/hadden en waar ik via een omweg toch contact mee gekregen heb.

In ieder geval bedankt voor de reactie en zelfs de genomen moeite om te bellen naar Schneider (Ariel bedankt)

Het is mij duidelijk,ik heb ook mail gehad van schneider zelf,tís een serieuse onderneming waar ik ZEKER zaken mee wil doen.
Alleen maar lof over Schneider,dat er nu een bijzat die wat moeite had met bepaalde zaken zal zeker een uitzondering geweest zijn want alleen maar positieve geluiden over Schneider.

Misschien allen tot ziens op een treffen in de toekomst.

groet Chris

Wederom geen reactie van Schneider,had bepaalde vragen ivm verzenden.

Heb contact gehad met Woodwings,nog geen uur later bericht terug zo hoort het.

Word ik niet serieus genomen??? door Schneider heb gewoon vragen die ik beantwoord wil zien voordat ik iets bestel,kost gemiddeld al snel €600/€700 voor een bouwdoos ,dan mag je toch wel iets verwachten.

Vind het erg jammer en denk om eerder iets bij woodwings te bestellen al kost de Ka2b daar €1200 incl verzenden dat is een bak geld voor een bouwdoos,maar als ik hun mail heb ik dezelfde avond nog bericht terug.

Wederom geen reactie van Schneider,had bepaalde vragen ivm verzenden.

Heb contact gehad met Woodwings,nog geen uur later bericht terug zo hoort het.

Word ik niet serieus genomen??? door Schneider heb gewoon vragen die ik beantwoord wil zien voordat ik iets bestel,kost gemiddeld al snel €600/€700 voor een bouwdoos ,dan mag je toch wel iets verwachten.

Vind het erg jammer en denk om eerder iets bij woodwings te bestellen al kost de Ka2b daar €1200 incl verzenden dat is een bak geld voor een bouwdoos,maar als ik hun mail heb ik dezelfde avond nog bericht terug.

Hoi Chris,

Ik heb bij Schneider net het antwoordapparaat ingesproken met de vraag mij terug te bellen.
Ik heb zelf vorige week een Habicht bij hem besteld en betaald.
Zodraa ik meer weet laat ik het horen.
Geen paniek. :)

Johannes

Daarbij komt nog dat de duitstalige bedrijven niet zo heel bedreven zijn c.q. aandacht besteden aan het emailverkeer.
Wil niet zeggen dat ze nog in het rooksignalen tijdperk zitten maar ..................

De tamtam oftwel telefoon doet meestal wonderen !

[mod]En aangezien we hier geen winkelbesprekingen willen gaat deze op slot.

Martin[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back