beste mensen
sinds kort als ik met mijn KDS450c vlieg valt de heli na mijn mening snel in powerfail normaal heb ik een vliegtijd tussen de 5 en 6min.
nu valt het vermogen al weg na 2 a 3 min .
het ligt niet aan de accu heb meerdere accu's geprobeert maar hetzelfde verhaal.
met mijn anderen kds vlieg ik ook met deze accu's en heb ik wel een vliegtijd van 5 a 6 min.
voel ook dat de esc veel warmer word.
en zelf soms als het vermogen weg valt en ik de heli land en even wacht kan ik weer gewoon opstijgen en weer vliegen.:-?
is dit de esc wat dit probleem veroorzaakt?
andere vraag
ik vlieg nu al een tijdje en wil eens rustig aan proberen om inverted te gaan vliegen nu luid mijn vraag:
ik vlieg met een pitch curve van
23
65
85
95
100
maar kan ik hier inverted mee vliegen lijkt mij niet te weinig neg. pitch
of moet ik dan de pitch curve van mijn idle up
0
25
50
75
100
maken alle reacties welkom
sinds kort als ik met mijn KDS450c vlieg valt de heli na mijn mening snel in powerfail normaal heb ik een vliegtijd tussen de 5 en 6min.
nu valt het vermogen al weg na 2 a 3 min .
het ligt niet aan de accu heb meerdere accu's geprobeert maar hetzelfde verhaal.
met mijn anderen kds vlieg ik ook met deze accu's en heb ik wel een vliegtijd van 5 a 6 min.
voel ook dat de esc veel warmer word.
en zelf soms als het vermogen weg valt en ik de heli land en even wacht kan ik weer gewoon opstijgen en weer vliegen.:-?
is dit de esc wat dit probleem veroorzaakt?
andere vraag
ik vlieg nu al een tijdje en wil eens rustig aan proberen om inverted te gaan vliegen nu luid mijn vraag:
ik vlieg met een pitch curve van
23
65
85
95
100
maar kan ik hier inverted mee vliegen lijkt mij niet te weinig neg. pitch

of moet ik dan de pitch curve van mijn idle up
0
25
50
75