esc kapot/slecht ???? en pitch curve vraag

Let op de asmaat, dus het gat in het tandwiel
de tanden zouden normaal gesproken moeten passen (mod 1 dacht ik?)
Maar kijk eerst wat je op de andere heli hebt zitten. Als beide tandwielen hetzelfde zijn, ligt het misschien nog ergens anders
Zijn beide motoren hetzelfde kV? Zijn ze verschillend, moet je ook je vertanding aanpassen om ze hetzelfde te laten presteren.
Welke motor van align zit erop, de 3700 kV?
Wanneer is het begonnen, na een crash oid?

Verder, stel je pitch curve in, oefen een stevige tijd
dat is het enigste wat je kunt doen om te wennen

Let op de asmaat, dus het gat in het tandwiel
de tanden zouden normaal gesproken moeten passen (mod 1 dacht ik?)
Maar kijk eerst wat je op de andere heli hebt zitten. Als beide tandwielen hetzelfde zijn, ligt het misschien nog ergens anders
Zijn beide motoren hetzelfde kV? Zijn ze verschillend, moet je ook je vertanding aanpassen om ze hetzelfde te laten presteren.
Welke motor van align zit erop, de 3700 kV?
Wanneer is het begonnen, na een crash oid?

Verder, stel je pitch curve in, oefen een stevige tijd
dat is het enigste wat je kunt doen om te wennen

dezelfde kv
heb net met mijn goede heli met een linaire pitch curve gevlogen dit vloog stukken beter dan mijn slechte heli nog steeds wel wennen maar dat komt wel goed .
ga de bladhoek nog maar eens controleren en de esc solderen,maar dat word pas vanavond mijn vrouw zit al te wachten gaan met de kids na bobbejaan land;)

... heb nu ook ondekt dat een kabel van de esc half doormidden is ...
Spanningsverlies, vermogensverlies EN je regelaar krijgt een pulserende voedingsspanning terwijl de constant moet zijn. Verder krijgen je ingangselco's het voor hun kiezen, kunnen kapot gaan. Als die kapot zijn, volgt de rest van de regelaar heel snel dat slechte voorbeeld.

Spanningsverlies, vermogensverlies EN je regelaar krijgt een pulserende voedingsspanning terwijl de constant moet zijn. Verder krijgen je ingangselco's het voor hun kiezen, kunnen kapot gaan. Als die kapot zijn, volgt de rest van de regelaar heel snel dat slechte voorbeeld.

nieuwe besteld:p

Back