Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tja, ik kreeg die tip voor mijn heli, toen de ESC te heet werd...@ hoogvlieger:
Die 5 sec regel kom je voornamelijk bij nitro's tegen..
Extra kabeltje is om vonken bij aansluiten tegen te gaan, heeft er verder geen invloed op.
Wat is heet? Waarmee kun je het vergelijken?
medium timing al geprobeerd???
tja, ik kreeg die tip voor mijn heli, toen de ESC te heet werd...
bij m'n Trex 450 sport v2 zit ie onder de canopy, zoals de bouwbeschrijving aangeeft...
anders zit ie: of tegen de motor aan, of te dicht bij de RX en gyro...:???:
schematish gezien stroomt de lucht dan via de koelfan van de motor langs de esc, vervolgens
via de opening onder de canopy naar buiten....:-|
Loopt alles soepel?
Dus als je de bladen tegen de richting in een zet geeft, moet ie ongeveer een keer of 7 rond blijven gaan
als ik 'm daar hang komt ie dicht in de buurt van de Rx en de gyro.Op mijn se v2 heb ik hem aan de zijkant, net achter de canopy hangen
heb alleen gebrek aan juiste punten voor houwvast voor het ding + de draden zijn niet lang genoeg om zowel de accu als de motor aan te sluiten...Je kunt ook de onderkant gebruiken, zit ook vol in de luchtstroom
Esc ken ik, maar BEC??bec erin
ik denk dat deze esc wat over bemeten is voor jouw setup. Op een 6s 600 heb je echt geen 120 tot 140 HV regelaar nodig.
Als je de heli op 12 S gaat vliegen met deze regelaar is je probleem over, spanning wordt hoger en de stroom lager....
Lees de reviews eens over deze esc op HK.