Esky Belt Cp ervaringen ?

idd jammer.. hahaha heb geen ervaring met de belt cp maar wel met andere heli's van esky. beste is de honeybee cool, met as aandrijving naar hekrotor. ben er erg tevreden over en is een goede micro heli naar mijn mening. esky is best een goed merk die goedkope heli's verkoopt, maar let wel op!! spare parts zijn redelijk geprijst! dus een crash kan flink oplopen in de kosten.

Dat is goed om te horen, want ik heb gisteren de knoop doorgehakt en een Esky honey bee king besteld in hong kong, ready to fly (gemakkelijker om weer te verkopen). Het schijnt dat deze bijna hetzelfde is als de "cool".
Ik heb dus uiteindelijk niet voor een Belt cp gekozen omdat ik daar de meeste onderdelen bij moet kopen en dan werd het weer duurder. Bovendien is de king een stuk kleiner en kan in een rugzakje vervoerd worden, zo zat ik te denken dat ik in de pauze op m'n werk wel eens kan gaan vliegen !

Nou moe, inmiddels ben ik 3 leveranciers verder en nog steeds geen heli in mijn bezit :(
De verkopers had ik via Ebay gevonden. De eerste Chinees berekende dubbele verzendkosten, de tweede had hem niet in voorraad en de derde leverde niet .... grrrrrrr ...... :evil:
Als iemand nog een betrouwbaar en betaalbaar adres weet ......

Mocht je toch voor de belt-cp willen gaan, die worden aangeboden op marktplaats.. De honey bee king kwam ik tegen op aerotronic.nl

ja de HB king is ook een goeie en earotronic is een goeie zaak om te bestellen. verder uit buitenland bestellen? hobbyjapan2000.com?? ik heb zelf dus de honeybee cool en die is nog een stukje beter als de king..

Ik heb de buik vol van onbetrouwbare Ebay'ers uit het verre oosten.
Ik heb me bedacht en een Walkera 36 SE in Nederland besteld bij : http://shop.righthere.nl/rc/
Ze stellen de heli zelfs voor je af, da's pas service !
Bovendien zijn ze zelf Walkera verkooppunt voor Nederland met veel onderdelen op voorraad, die bovendien niet duur zijn. De Walkera 36 SE heeft een brushless buitenloper als aandrijving, alu kop en staart, heading lock gyro en riemaandrijving voor de heckrotor. Completer dan een Honey Bee King maar ook duurder.
Ben benieuwd hoe dat gaat ......

Back