Esky kob

Gisteren deze nieuwe coax heli ontvangen en onmiddellijk getest.
Nu is deze wat ongelukkig in de zetel neergekomen (zeker geen crash) maar toen ik hem erna opnieuw wou vliegen merkte ik op dat het onderste tandwiel zo scheef stond als wat. Ik weet niet of dit ervoor reeds het geval was of niet. Ook is de main shaft naar mijn mening krom. Als de motors draaien zie je een kleine afwijking..

Ik vraag mij af wat er nog van deze heli zal overblijven als hij iets harder tegen de grond komt.

Tenzij dit normaal is? Iemand met ervaring?

wat je ook zou kunnen doen, is even op google zoeken naar afbeeldingen. Zo kom ik ook vaak aan antwoorden op modelbouw vragen.

Een van mijn kennissen heeft een Kob, en voor zover ik weet, is dat niet normaal, ook als ik denk aan alle andere coaxiale heli's van E-Sky, geen van die heeft een scheef zittend ondertandwiel. Het binnenwerk van al die heli's is exact hetzelfde. Ik denk dat je er beter een nieuw tandwiel op kunt zetten, is niet zo duur hoor.

Een van mijn kennissen heeft een Kob, en voor zover ik weet, is dat niet normaal, ook als ik denk aan alle andere coaxiale heli's van E-Sky, geen van die heeft een scheef zittend ondertandwiel. Het binnenwerk van al die heli's is exact hetzelfde. Ik denk dat je er beter een nieuw tandwiel op kunt zetten, is niet zo duur hoor.

Inderdaad. In t vervolg zal ik steeds alles grondig nakijken alvorens een nieuwe heli te testen.
Nieuw tandwiel is al besteld.

Ik denk niet dat het de main shaft zal zijn omdat het bovenste tandwiel wel recht loopt en dus enkel de onderste is die een "slagske" vertoond. :)

Back