esky lama v2/v3 metal upgrade montage

Forum ,

WIE heeft zijn lama v2/v3 al voorzien van de bekende paarse upgrade kit ???????????

Ik heb kennelijk wat last van een plaatselijke black-out want ik kom niet uit de montage van ek5-0207 de central-holder.

In de buiten-as zitten 2 gaten , dit is dus de plek voor de bovenste schroefjes, maar wat moet er gebeuren met de 2 ondeste schroeven ??? deze mogen kennelijk NIET in de as komen ??!!

ik heb nu schroefjes gezocht in een setje schroeven wat ik ooit eens had gekocht van esky, zodat alles blijft werken .

Ben ik verder de enige waarbij de tuimelschijf met meenemer tegen de motor-aansluitingen draait ??

Wie kan me verder helpen ??

nitro2

Hai Nitro2,

vwb je tuimelschijf.... een fototje wil wel eens helpen met het stellen van de diagnose ;) want het lijkt er op dat je toch ergens een foutje hebt gemaakt......
btw onderste schroefjes klemmen tegen de as aan, en gaan er inderdaad niet in.

gr
Ferdy

bedankt voor je reaktie.

Ik denk dat ik er langzaam kom.............................

tuimelschijf staat mooi horizontaal , het probleem is dat de mee-nemer net tegen de motoraansluitingen tikte , dus de ontstoor condensatoren zitten lelijk in de weg...........

Verder klemmen inderdaad de onderste schroeven op de as terwijl de bovenste net door de gaatjes passen.

ik heb wel intdekt dat de metalen tuimelschijf een fraktie groter is dan die van kunstof.

kortom heli zit weer in elkaar en als het van het weekend even goed weer is ( windstil ) dan kan ik hem gaan afstellen.

danks

Back