Esky zender (ek2-0905a) werkt niet.

• Topicstarter Topicstarter jd_m
  • Startdatum Startdatum
J

jd_m

Guest
Ik heb vandaag mijn simulator zender van Esky binnengekregen, de ek2-0905a. Ik heb de zender aangesloten en gekalibreerd met windows.

Als ik Aerofly Professional Deluxe opstart en het goede usb apparaat aanklik en wil gaan vliegen, kan ik niet opstijgen. Wat is er aan de hand? Bij windows zie ik wel dat de (throttle?) werkt.

Nee ik heb geen orignele usb adapter. Ik heb eerst met mijn gamepad gevlogen, dat werkte goed, maar was niet zo nauwkeurig en had een andere vorm.

Moet ik dan nog wat anders kopen om het te laten werken? Ik kan eventueel ook een andere simulator kopen.

Volgens mij ben je wat vergeten je schrijft dat je gekalibreerd hebt met windows dat is heel mooi maar als je Aerofly opstart moet je nog wel even alles benoemen en instellen in Aerofly anders werkt het gegarandeerd niet.
Mijn esky simulator ek2- 0905a werkt perfect op Aerofly.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem ook vandaag binnen gekregen, bij mij werkt hij super!
Edit:
Ik heb trouwens wel de stick mode om moeten zetten, maar dit was best makkelijk toen ik wist hoe het in elkaar zat!

Laatst bewerkt:
Vandaag op de beurs ook een E-sky simulator + de 0905A usb controller/zender gekocht en deze word niet herkend door mijn computer.

Weet iemand wat ik hier verkeerd doe?

Back