estore rotterdam fox set

hi

dit heb ik ooit als eerste fpv zender gekocht

het is troep

snap niet dat leo deze troep verkoopt

leo verkoopt allemaal goed spul,,maar daar hoort dit geval dus echt niet tussen

terug sturen dat ding

en andere ,, ik zou het niet kopen

als we over veilig fpv en gaan praten,,is een top video verbinding grote noodzaak

dus deze meuk niet gebruiken voor fpv

rob

Met dank aan goede service stuur ik hem morgen op en ruil hem voor ( met aanbetaling) duo2400 van immersinrc. Of ik koop de ifton receiver of een 2,4 immersion transmitter van first person view. Wordt niet vliegen zeker rob kmend weekend?

al veel van die dingen verkocht. iets minder op 2.4ghz maar nooit klachten of problemen gehad. Misschien ligt het aan de frequentie en storing er om heen... 2.4 blijft storing hebben van Wifi om je heen of een kanaal pakken zover mogelijk daar vandaan..
Ik gebruik de zenders en ontvangers zelf ook bij demo's om te laten zien dat het wel goed werkt in tegenstelling wat anderen soms zeggen....
Het kan natuurlijk ook een maandagmorgen geval zijn... we kijken wel even..
genoeg andere troep om mee te vliegen ;)

al veel van die dingen verkocht. iets minder op 2.4ghz maar nooit klachten of problemen gehad. Misschien ligt het aan de frequentie en storing er om heen... 2.4 blijft storing hebben van Wifi om je heen of een kanaal pakken zover mogelijk daar vandaan..
Ik gebruik de zenders en ontvangers zelf ook bij demo's om te laten zien dat het wel goed werkt in tegenstelling wat anderen soms zeggen....
Het kan natuurlijk ook een maandagmorgen geval zijn... we kijken wel even..
genoeg andere troep om mee te vliegen ;)

bedankt voor de info leo

rob

Ik gebruik de 1.2ghz Fox TX/RX en die doet het prima voor mij, zal wel aan de frequentie of exemplaar liggen.

Back