Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Succes Gerwin dit weekend, en natuurlijk ook de andere rijders...Was weer een gezellige dag.
Op naar morgen de eerste heat start om 9:00 en mag ik aan deelnemen![]()
Marc Rheinard en Andy Moore komen ook. Dat worden weer spektakel finales en absoluut de moeite om naar te kijken.
Ik denk dat we als clubrijders dit weekend gaan zien hoe snel het echt kan op ons mooie circuit in Apeldoorn![]()
Succes Gerwin dit weekend, en natuurlijk ook de andere rijders...
gr
hallo
effe een vraag
hoelaat begint het morgen om als toeschouwer te kijken en wordt er ook intree gevraagd (ivb met kleingeld meenemen)
mvg evo
Het was inderdaad een super-weekend; zelf heb ik de kwalificaties zitten tobben met een auto die niet stabiel was. Jammer, de vrije trainingen zaten we wel continue in de top 15, kwalificatie eindigde ik teleurstellend 33e.
We konden voor de races nog een nieuwe set banden kopen en toen deze eronder zaten had ik de tijden gewoon weer te pakken en reed de auto ook weer als donderdag en vrijdeag....strange....gelukkig gaan we vanaf de volgende race in Andernach op een andere band rijden....
Weer een leuk plasticje gewonnen dus tevreden naar huis!!!
Het geheel was super geregeld met strakke organisatie en heerlijke burgers en balltjes;-)
groet,
Eric
Jij trouwens bedankt voor mijn opfokken van mijn concentratie![]()
Toch eerst Deventer Dutch RC serie met lipo laagvliegen?