Eurocontest 2015 Assen !!!

Zoals jullie weten ben ik voor de Eurocontest F3K afhankelijk van een boer waarvan ik het weiland huur wat is gelegen naast of in de buurt van de camping. Niet eerder dan eind december begin januari kan hij een belofte doen omtrent de mogelijkheden. Staat er nog gras in of wordt het mais of lopen de koeien er op?
Tot dit jaar was het nooit een probleem om in januari/februari een datum af te kondigen.

Helaas wordt het voor komend jaar anders. Onderstaand bericht kreeg ik van Contestcoordinator Henrik Vogler

Important for 2015!
We as CONTEST are not able to do the registration
of 2015 events on the FAI calendar. The organizer is responsible
therefore that this happens on schedule. Responsible for your
registration is the National Aero Club. The deadline for registration
and payment to the FAI is the 15.11.2014. All registration requests
and payments received after 15.11.2014 at the CIAM must hope for the
approval by the chairman of the relevant subcommittee.

Aan de hand van dit bericht heb ik nogmaals contact met hem gehad of 15 nov echt de deadline was. Helaas ja.
Voor die tijd is het voor mij vrijwel onmogelijk iets te regelen. Ik kan me natuurlijk inschrijven voor een bepaalde datum en de 40 euro betalen met het risico dat ik het later moet cancelen.
Maar, wellicht is er iemand die de eurocontest ook best wil organiseren of als uitwijk wil fungeren mocht Tynaarlo niet doorgaan.
Ik doe mijn best binnen 3 weken zekerheid te hebben maar het zal prettig zijn om iets achter de hand te hebben.

Plaats je reaktie of neem even contact met me op

Theo

Laatst bewerkt:
Hoi Theo,
Ja, vervelend dilemma!
Ik zou die € 40 gewoon betalen met het risico dat je moet cancellen.
Er zijn vast wel F3K vliegers die aan die € 40 willen meebetalen als inderdaad gecancelled moet worden.
Zelf wil/zal ik zonodig een evenredig deel betalen.
Sterkte en succes,
Groeten,
Jan

Ik sluit me daar bij aan. Als we allemaal meedoen gaan we p/p voor slechts voor een paar euro het schip in en het zou zonde zijn om daar deze mooie wedstrijd voor te missen.

Alex

Jan en Alex hebben gelijk, gewoon €40 betalen en dan zien we daarna wel of het in Tynaarlo lukt of dat we een andere plek moeten vinden. Ik zeg doen!

Dank dank dank, die 40 euro is het probleem ook niet. Zal mijn best doen Tynaarlo ook in 2015 plaats te laten vinden. Had gemeend het wel even te moeten melden om eventuele organisatieliefhebbers vroegtijdig na te kunnen laten denken voor mogelijke vervanging.

Hoi Theo,
Ik betaal ook mee deze door jou ontzettend mooie wedstrijd door te laten gaan! Is dit überhaupt Nederlands ;-) Naja je weet wat ik bedoel!
Grt.

Erg bedankt voor de steun, echter was het niet mijn bedoeling donateurs te werven :)
Inmiddels heeft 1 iemand zich gemeld met een mogelijke andere locatie. Mocht er uitgeweken worden naar een andere locatie wil ik zeker meehelpen in de organisatie, maar als dat op ruime afstand is van mijn woonplaats zal het initiatief toch echt bij een ander moeten liggen. Voorafgaand aan de wedstrijd moet je toch enkele malen naar het veld en een bezoekje brengen aan betrokken partijen. Je kan je voorstellen dat ik niet van plan ben het halve land door te crossen :)

Maar laten we niet op de zaak vooruit lopen. Ik meld een wedstrijd aan bij de organisatie en zal de komende weken bekijken wat er rond de camping in Tynaarlo mogelijk is.

Ik heb weer een veld kunnen regelen. Voor diegene die al wat langer meedraaien, het is het veld waar ook de eerste editie gehouden is.
Wedstrijd is aangemeld. Nu hopen dat er wat medewerking is van enkele bureaucratische niet communicerende personen en we hebben een wedstrijd.

Hou voor de zekerheid het laatste weekend van mei maar vast vrij

inschrijving gestart

Via de F3K website hebben velen zich al opgegeven voor het gezelligste DLG weekend in Nederland. De Eurocontest in Tynaarlo.
Pas na betaling van het inschrijfgeld zet ik je op de deelnemerslijst.
Heb je je al opgegeven hoef je dat dus niet opnieuw te doen, alleen betalen :)
Alle gegevens vind je op F3K.NL

graag tot Tynaarlo

Ook zo genoten van de wedstrijd in Swalmen gisteren, dan is de logische volgende stap je in te schrijven voor de tweedaagse wedstrijd in Tynaarlo.
Inschrijven kan nog een paar week, net als betalen overigens. Pas na betaling van het inschrijfgeld wordt je toegevoegd op de deelnemerslijst.

tot Tynaarlo

Theo heeft helemaal gelijk, aanmelden!!
Een Euro Contest Tour is net als een gewone wedstrijd, misschien wel gezelliger, het duurt namelijk een heel weekend met op zaterdagavond heerlijk chinees eten op de camping.

Slechts 9 betalende Nederlanders op de deelnemerslijst. Kom op mensen, laat Theo niet in de steek.
Stap 1: inschrijven
Stap 2: betalen.
De enige internationale Nederlandse f3k wedstrijd en meteen ook de gezelligste.

DIT WIL JE TOCH NIET MISSEN

Back