EuroContest Assen 2012

ja knvvl is zelfde. gebruik ik ook. gewoon meedoen, plekje reserveren op de naastgelegen camping. erg gezellig ;)

Inderdaad. Aanmelden is mogelijk tot 4 juni.
Alle info staat op EuroContest2012 - F3K Nederland
De mini camping is "het groene veld"

Vorige week even een babbeltje gemaakt met de camping eigenaar. Het aantal aanmeldingen is groter dan de aantal plaatsen. Maar dat gaf niets. "Iedereen krijgt een plekje al is het in de voortuin :) "was hun antwoord.
Met slechts 8 vaste camping-gasten is de rest F3K wat de klok slaat. One big family.....

Nou ik kan idd nog terecht op de camping en het zal knus maar gezellig gaan worden begrijp ik van de camping eigenaar ;-)

Zal wel leuk worden met de Denen want 9 juni is het ook NL tegen Denemarken voetbal

Als echte voetballiefhebber :nooo: wist ik dat niet. Is eigenlijk wel leuk om met z'n allen te kijken daar. Zal eens met de campingeigenaar overleggen of ze een megascherm kunnen plaatsen.

Leuk dat je meedoet

Ik ben bezig om te zorgen dat voor de liefhebbers in de overkapping een groot scherm komt.
Ideaal zou zijn een digitenne aansluiting en een beamer.
Wellicht dat er onder de vliegers iemand is die hierin kan voorzien.
Ik hoor het graag asap

Ik heb nog wel een 'oud' beamertje die ik zo mee kan nemen en mee zal nemen. Deze heeft alleen geen hdmi aansluiting, alleen vga en video(tulipstekker). Ik hoop dat dit voldoende is.
gr. dennis

Volgens mij zijn we er nu.
De camping zelf heeft Digitenne ( tulpaansluiting en scart)
Robert heeft een scherm
Dennis een beamer.

Top!!! Thanx allemaal

Niet vergeten mee te nemen.

Geluksvogeltjes
Wuppies
Voetbalplaatjes om te ruilen.
en alle andere marketing zooi.

Maar veel belangrijker, bestek voor het opeten van de Chinees.:help:

Back