EuroContest Assen 2012

en ik kijk erg uit naar volgend weekend, onze hond is ook gek want hij loopt nu met de clownneus die ik voor mijn romp had bedacht. maar misschien dat ik wel een beter idee opdoe als ik in het weekend bij de wedstrijd ben wezen kijken. en als jullie denken dat het niet waar is dat ik kom kijken dan hebben jullie het wel mis. gaan jullie ook een groepsfoto maken en mag ik daar dan ook op staan?

http://imageshack.us/photo/my-images/215/dsc04215p.jpg/][/URL]

Uploaded with http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

Gaat gezellig druk worden op de camping, net ff met de eigenaar gebeld, wat een toffe vent!aL moet ik in de voortuin, deze man wil perse dat alle vliegers bijelkaar zijn, hoe gaaf is dat!Ik verheug me op een leuk weekeind, tot dan!

Ik heb net even het veld (weiland) geïnspecteerd. Het is niet wat je zou willen. Dit komt mede door het weer natuurlijk echter heeft de eigenaar twee weken geleden het veld geïnjecteerd. Er zijn geen plassen, we lopen niet door de stront en de geur is er wel af maar toch raad ik aan iedereen er rekening me te houden niet je beste schoenen aan te toen. Ik heb nog snel gekeken of we naar het veld van twee jaar geleden konden echter krijg ik daar geen toestemming.

Van de eigenaar zojuist toestemming gekregen net als vorig jaar een loopplank over het slootje te leggen en een doorgang te maken zodat het veld toegankelijk is vanaf de camping.
Voor alle duidelijkheid, we vliegen dit jaar op het veld aan de andere kant van de camping.

De laatste weersverwachtingen zijn niet superslecht. We krijgen wat regen maar zeker ook vliegbare perioden. Wel veel wind maar dat hadden we twee weken geleden in Assen ook dus dat is iedereen wel gewend.

Vrijdagochtend wordt het veld uitgezet en vanaf 13:00 vrij vliegen.
Tot vrijdag

ik ga niet meedoen met chinees opeten maar ik vind je wel heel aardig dat je het mij aanbied, theo.
op zaterdag ben ik er pas om elf uur en dan is de groepsfoto misschien al gemaakt.
en rvancerree kan me herkennen aan mijn uiterlijk, dat zegt men begleider, ik lijk op geen enkel van jullie denkt hij en dat maakt het makkelijk. ik ben ongeveer 2 meter en 5 centimeter lang.

tot zo.

|KdK

ik ga niet meedoen met chinees opeten maar ik vind je wel heel aardig dat je het mij aanbied, theo.
op zaterdag ben ik er pas om elf uur en dan is de groepsfoto misschien al gemaakt.
en rvancerree kan me herkennen aan mijn uiterlijk, dat zegt men begleider, ik lijk op geen enkel van jullie denkt hij en dat maakt het makkelijk. ik ben ongeveer 2 meter en 5 centimeter lang.

tot zo.

|KdK

2 meter 5, dat maakt het makkelijk, draag je ook toevallig ook een clownsneus?

Loet

Tjonge wat een wind weer:rolleyes:.....diegene die niet 1x een buitenlanding maakt zou 100 punten extra moeten krijgen;)
Tot morgenvroeg, vandaag blijf ik nog ff thuus!

Vanmorgen het veld uitgezet en de omstandigheden vallen alles mee. Het was vanmorgen goed vliegbaar en ook nu schijnt de zon. Om half 1 een bui gehad.

Robert heb jeje Twister nog kunnen terugvinden met de ex Vrije Vlucht mannen Jan en Peter?

Inmiddels ben ik al weer 2 uur thuis in Breda na een zeer gezellig en uitdagend DLG weekend. Zaterdag heb ik in zo'n harde wind gevlogen, wat ik nooit voor mogelijk hield met een DLG!

Theo bedankt voor de organisatie en CD rol die je goed deed ook met alle technische problemen; verder iedereen bedankt voor de leuke sfeer!

Roeland

Super weekend gehad in Tynaarlo. Ik vond het de aangenaamste wedstrijd van het jaar, ondanks het slechte weer op zaterdag. Ben eigenlijk ook best tevreden van mijn resultaten, ik bengel niet meer achteraan ;-)

Proficiat Theo met de organisatie.

Cheers,
Johan

Ondanks dat ik op de zondagochtend geen zin had om mee te doen toch een redelijke wedstrijd gevlogen. Op de zaterdag taak 1 gevlogen groep 1-3. Ik zat in 4 dus zaterdag niet gevlogen. S avonds wel even lekker gevlogen. Goede bellen die je ook lekker ver kon meedraaien. Oppassen voor mid-airs want dan ben je je kist letterlijk en figuurlijk "kwijt"

zondag begonnen met een 1000 maar daarna ging het snel bergafwaarts. uiteindelijk toch een redelijk resultaat neer kunnen zetten maar ben zelf nog niet tevreden erover.

Ik wil iedereen bedanken die heeft helpen zoeken in het bos en de velden. Op zaterdagavond al met een hele ploeg gezocht, zondag na de wedstrijd weer. S avonds nog wat FPV vluchten gemaakt boven het bos, maar helaas hierop ook niets te zien. Vandaag nog even naar tynaarlo gereden om te zoeken en affiches op de hangen. Meer kan ik niet doen vanaf nu behalve hopen dat een eerlijke vinder langskomt. Iedereen bedankt! Ik waardeer het!

Vandaag nog even naar tynaarlo gereden om te zoeken en affiches op de hangen. Meer kan ik niet doen vanaf nu behalve hopen dat een eerlijke vinder langskomt.

Dat hoop ik ook van harte voor jou. Altijd lullig om op zo'n manier een kist te verliezen. Houd moed!
Henk

Back