EuroContest Assen 2012

Het was weer een leuk vliegweekend met jullie allemaal, ik heb er erg van genoten!:D Ik zal de wind de volgende keer thuis laten.....@Robert, wat kl#te dat je je twister nog ni terug hebt, ik leef erg met je mee:(....Vond het bewonderings waardig hoe je deze heftige tegenslag opnam!Petje af.
Hoop de meeste weer te zien in Elburg en Robert, ik zal geen grapjes meer maken over bomen e.d............;)

Ulrich bedankt voor de foto's, die geven een mooie impressie!

Vooral zaterdag weer wat interessante staaltjes van vlieg kunst gezien, vooral Arjen heeft laten zien waar de uitdrukking " no guts no glory" vandaag komt!

Robert inderdaad heel erg balen man, hopelijk hoef je niet tot de herst te wachten tot je T2 weer opduikt...

het is heel jammer dat je vliegtuigje is weggevlogen en het is ook heel jammer dat jullie helemaal geen groepsfoto hebben gemaakt want daar had ik graag op willen staan.
ik heb met bijna niemand kunnen praten op de zaterdag omdat er maar heel af en toe iemand op het vliegveld was en ik ben bang in kleine ruimtes waar daar ook heel veel mensen zitten. ik ben wel naar de wc geweest en ik heb mijn handen ook gewassen en toen heb ik een grap uitgehaald maar ik heb niemand er over zien schrijven en ik denk dat de campingbaas mijn grapje om zeep geholpen heeft
zondag kon ik niet want toen had ik een vollybalwedstrijd met begleiding bij Volleybal Vereniging Sudosa-Desto waar je mag meedoen met de meisjes die kampioen zijn geworden en die op die zondag anderen mensen zoals ik helpen en uitleggen hoe je goed moet vollyballen want daar ben ik niet zo goed in maar ik ben wel lang.
gaan jullie nog een keer vliegen want ik snap niet dat jullie niet gevlogen hebben. ik heb wel eens bij voetbal gezeten en daar zaten de mensen meer in de kantine dan dat ze aan het voetballen waren en dat vond ik ook niet leuk. als het bij hlg ook zo is dan stop ik er mee

KdK

op deze foto's zie ik ook geen groepsfoto en ik snap niet waarom die dan niet gemaakt is want dat had Theo mij beloofd.

ik ben op vakantie geweest en ga weer lekker bouwen aan mijn vliegtuig alleen weet ik nog niet hoe ik nauw precies met de romp wil gaan doen. en dat met de neuzen was een grapje en daar zijn jullie allemaal ingestonken en dat vindt ik helemaal niet zo slim van jullie. en dan moet je bedenken dat dennis teen er mee begonnen is en die is dan wel de grappigste van jullie allemaal

KdK

Back