Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan feliciteer ik bij deze met name Loet! 3e plaats bij niet winderige condities...![]()
Petje af Loet!
Bart
Misschien komt het door de Tantalus 8C Competizione. Dat leek een fiasco maar na het plaatsen van 2 korte turbulatoren werd zo wel de starthoogte beter, het overtrekgedrag minder en het glijvermogen beter.
De Tantalus7 ga ik deze week ook eens van turbulatoren voorzien. Misschien dat die ook in de genoemde 3 zaken beter wordt. Dan is dat een leuk kistje voor als het echt gaat tochten.
Loet
Misschien komt het door de Tantalus 8C Competizione. Dat leek een fiasco maar na het plaatsen van 2 korte turbulatoren werd zo wel de starthoogte beter, het overtrekgedrag minder en het glijvermogen beter.
De Tantalus7 ga ik deze week ook eens van turbulatoren voorzien. Misschien dat die ook in de genoemde 3 zaken beter wordt. Dan is dat een leuk kistje voor als het echt gaat tochten.
Loet
Als je nog van die zigzagstripjes wil hebben, ik heb er nog een aantal liggen.
(en dat heeft weer te maken met mijn mening over turbulatoren, eigenwijs als ik ben :nosmile
2 stukken van 255mm, ongebruikt en 2 stukken van 268mm, gebruikt en nog een beetje plakkerig.
Ik hoor het wel.
Bart
Ik denk dat ik die stukjes ken...............
Loet
Dat zou maar zo kunnen ja, en als ik Bas zijn redenatie volg zijn ze ongeveer 0.1 punt waard (maar voor jouw zijn ze voor niks)
Bart
Loet,
dat is dus echt de laatste keer dat ik je op een idee breng, ik heb het gevoel dat die turbulatoren je minstens 0.01 punt hebben opgelevert.
Bas
Alex, er zit iets op de post.
Ik denk 0.01 punt
BartR: Wat denk je dat dat zou kunnen zijn??![]()
Ik denk dat we er goed aan doen de TNT te alarmeren dat er ongeoorloofde middelen per post richting Hurdegaryp gaan!:rolling:
BartR
Contest F3K Detailergebnisse
Tot nu toe geen slecht resultaat.
P.s. Blijkbaar wordt er uitgegaan van drie scores en niet van 4 (?)
In ieder geval staat Loet toch maar mooi even op de eerste plaats in de tussenstand bij de Eurotour !! Loet, klasse!
Peter
Peter,
zelf doe je het ook niet slecht.
Tellen er 3 of 4 wedstrijden mee (en waar staat dat)????
Bas