Euroflugtag Rheidt (D)

Ik ga vrijdags (31/7) eens een kijkje nemen.Heb trouwens nog plaats in de auto indien er iemand mee wil...

Mvg,
Luc

Ik ga er heel het weekend heen. Dan zie ik je daar ;)

Hallo Koen,

Zit te denken om zaterdag te gaan met mijn Camel (als ik accoord krijg :mrgreen: )
Op de een of andere manier kan ik het aanmeldingsformulier niet openen
Hoe heb jij dit gedaan of kun je je terplekke nog aanmelden?

Ralf

Is het een beetje leuke fly-in? met een beetje kraampjes ?
het is toch zo,n 3 uur rijden van uit de randstad

Is plm. 335 km. vanuit Groningen . . . :confused:

Maar we kunnen natuurlijk ook een paar dagen gaan! :p (vakantie! :cool:)

Kun je er kamperen? :confused:

Zie ik op de site niets over . . .

Is er veel handel / kraampjes / spullen? :p

Altijd leuk!

Enzoverder enzovoort . . .

jan.

Kamperen is niet an te raden; het is een stoppelveld . . .

Is het nou een (1) vliegdag (Euroflugtag), of zijn het er drie? :confused:

jan.

Ja, vliegman (met tigermoth) en ik zelf (beech) (en de modelvliegvrouwtjes) zullen ook pas tegen vrijdag middag aankomen .
Heb van Phil (fighteraces) begrepen dat hij en Ali dit jaar er niet zullen zijn (ps de C-117 en 1/3-skyraider zijn ondertussen niet meer van Ali
Het lijkt me weer de moeite dit jaar ( Aero Club Rheidt e.V. )

Vrijdag en zaterdag wezen kijken: mooie show! :p

Allemaal weer veel groter, sneller, harder, extremer, etc.etc. dan ik dacht dat het zou zijn. :shock:

Mega grote modellen, bloedsnelle jets, extreme 3D 'kunst'-vlucht, veel van wat er vertoond werd is zo extreem, dat je (ik) denkt: is dit mijn hobby? :confused:

Veelal ook niet modellen dat je op dinsdagavond zegt: ik ga nog even een uurtje vliegen . . . :nooo:

En ja, de Dawn Patrol was er met plm. 8 kisten; allemaal tegelijk in de lucht: mooi gezicht! :)

Misschien een idee om weer eens naar de Nationals te gaan, naar de schaalmodellen . . .

jan.

Laatst bewerkt:
Als de weersomstandigheden volgend jaar wat gunstiger gezind zijn dan gaan we dat met Dawn Patrol in eigen land zeker evenaren!!
Ja toch Ralf?

Mvgr hans

Ben net vervroegd terug van Rheidt !

Voor mij was het een regelrechte tegenvaller.

Al na aankomst bleek dat er maar 1 van mijn ingeschreven (en goedgekeurde) toestellen ook daadwerkelijk in de show werd gezet (en dan nog wel de kleinste van de hoop). Zelfs de Smurf mocht echt niet want dat vond de vluchtleider toch maar niks en ze deden niks voor kinderen.

Neem er dan ook nog de crash bij van vrijdagavond (mijn Phantom F4) en een bijna botsing (het scheelde echt 1 mm) van het Tsjechische toestel met de Fieseler Storch van mijn pa, dan kan je begrijpen dat ik blij ben dat ik terug thuis ben !

Maar goed, voor de rest erg veel mooie modellen. Jammer genoeg toch weer veel te veel 3D toestanden. Wel genoten van de "Connies" (Constellations) en het Fighter team met hun vuurwerk toestanden !

Groetjes,

Davy

img4110int.jpg

img4108int.jpg

img4103int.jpg

Hierbij even snel wat foto,s

1) Onder de 2 meter doe je niet mee
2) Toch wel veel verschillende modellen
3) Gezellig druk
4) Goede organisatie , en gemoedelijk

@ Ralf je moest de groeten terug hebben van onze rode barbaar, hij had wel schade aan z,n Pup
o ja ze zijn 'bij lange' na niet zo mooi afgewerkt als die van jou ;-)

Back