Euroflugtag Rheidt (D)

@ Ralf je moest de groeten terug hebben van onze rode barbaar, hij had wel schade aan z,n Pup
o ja ze zijn 'bij lange' na niet zo mooi afgewerkt als die van jou ;-)

Gave platen! Dank voor het plaatsen
Nog wat geschoten van de Dawn Patrollers?
Leuk dat je Sir Redshaw nog gesproken hebt, toch niet al te veel schade hoop ik?

En dat laatste betwijfel ik ten zeerste, volg n.l. vele draadjes op het engelse RCMF en daar zitten geen misselijke bouwverslagen tussen
Zal wel als grapje bedoeld zijn neem ik maar aan... ;)

Dank, Ralf

Andere hoogtepuntjes:

- de grote Mirage van iemand uit Luxemburg (als ik me niet vergis); mooi voorgevlogen! :p

- de demonstratie 3D-vliegen met een turbine-Eurofighter: ongelooflijk!

- die Koen van het Barbie-team: die kan wel scherp vliegen, zeg! :shock:
Wauw! :p

Geen filmpjes of foto's gemaakt . . . :nooo:

jan.

De iets grotere broer van de onze was er ook zo te zien :cool:
img4110int.jpg

En weer in de minderheid :-(

- de demonstratie 3D-vliegen met een turbine-Eurofighter: ongelooflijk!
Zal Ali wel geweest zijn, heb hem op Pampa ook zien vliegen.
Dman was ik maar 1% zo goed als hij :roll:

Veel van die mannen, net als die Mirage ne de Barbies zijn vrijwle direct doorgegenaa van Pampa naar Reidt.

@Ralf
Sir ?? Redshaw

img4085intii.jpg

img4079intii.jpg

img4075intii.jpg

img4073intii.jpg

Ik wil je geen veren in je r...t steken, maar neem van mij aan dat er behoorlijk nivo van afwerking in zit.
Het zijn echte vliegbakken waar ze mee vlogen , groot ok, maar zeker niet mooi afgewerkt alles gebouwd om snel in elkaar te zetten, en veel mee te vliegen zonder veel onderhoud te hoeven doen.
TC was er ook met zijn 30% Albatros DV kunststof romp en dito vleugel, word dus een soort ARF richtprijs schrik niet 3000,- euro. Hij wilde ze einde van het jaar op de markt zetten, het is niet de Albatros van de foto die was 33% ik heb wel wat detail foto,s van gemaakt maar ik mag hopen dat die van mij mooier word.

Ik ben met Jetprop naar Reith geweest en ik moet zeggen het was een zeer mooie show, er was weer eens wat anders te zien dan op andere.
En wat betreft 3D viel het zeer mee of telt men ook 3D met jets.
En Brilman ga je alleen maar op dinsdag avond vliegen!!!!! :mrgreen:

Het was een zeer mooie show en strak geregeld.

- de grote Mirage van iemand uit Luxemburg (als ik me niet vergis); mooi voorgevlogen! :p

Was Frank Schroeder. Heb zondag nog een hele voormiddag met hem gesproken over een toekomstig project.. :-) Die kerel kan idd vliegen !

Berto, Ali was niet in Rheidt. Het was één of andere Duitser (naam ontsnapt me). Hij is zelfs degene die er vorig jaar al mee vloog (en ook crashte heb ik horen vertellen). Ali heeft de nieuwste (en nog veel beter bestuurbare) versie.

Mr Bean loopt ook nog ff voorbij in het begin:)

Oeps, ik was echt wel beeldvullend ! Toch dringend iets aan de lijn gaan doen, alhoewel een dikke streep ook een lijn is, niet ? :-)

Groetjes,

Davy

Dman was ik maar 1% zo goed als hij :roll:

Veel van die mannen, net als die Mirage ne de Barbies zijn vrijwle direct doorgegenaa van Pampa naar Reidt.
De piloot van de Eurosport 3D jet was Thomas Singer, team piloot van Composite ARF.

Hier een paar fototjes van mij,
Ik vond het wederom een geweldige show.
van zweversleep ,eletro , jets , schaal, smurf, 3D, snel -langzaam, heli het was er allemaal vliegend te zien
Zelf ben ik zondag middag erg snel vertrokken na de eerste stevige bui (ze hadden mij verteld dat je anders niet meer op eigen kracht van de camping zou kunnen)

PICT7989.jpg

Vlaggen parade op donderdag avond
PICT7993.jpg

Dawn Patrol liet geen vreemde met hun mee vliegen (dit jaar met 9 volgend jaar gingen ze proberen om met 15 te komen (van de 22))
PICT7995.jpg

helaas is deze Fokker ook gecrashed vleugelbuis brak in vlucht
PICT8005.jpg

PICT8006.jpg

De restanten van de Fokker op achtergrond
PICT8021.jpg

idd 2x Pfeill
PICT8040.jpg

PICT8056.jpg

PICT8058.jpg

PICT8068.jpg

PICT8094.jpg

PICT8109.jpg

PICT8105.jpg

even waren er twee "BUCKETS of BOLTS" maar dat heeft helaas niet lang geduurt
PICT8115.jpg

PICT8126.jpg

PICT8130.jpg

PICT8131.jpg

Het Resultaat als je door een vuurbal vliegt (let ook op de prop)
PICT8133.jpg

Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe de in z,n werk gaat zo,n vuurbal maken en afsteken? Lijkt me wel wat voor dawn patrol 2010

Er stonden potten met (benzine oid ?? het was een vloeistof) die ze ontstaken door een helper met een zender.

Als je met een Dawn Patrol toestel er door zo'n vuurwolk vliegt dan denk ik dat je enkel nog een motor gaat terug vinden :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

probeer eens een e-mailtje te sturen naar de legendary fighters Warbirdfliegerei in Perfektion !!!!!

ik denk dat er ook een lucht leiding van het landingsgestel was door gesmolten want het linker wiel was niet gelocked (niet up en niet down)

Leuk om de Extra op de achtergrond te zien, die stond pas op Ebay Duitsland, ik heb er nog op geboden, maar ja, te gierig:p (als hij een Evo 150 had, dan is het die ik bedoel)

PICT8068.jpg

net een leuk filmpje gevonden
bij ongeveer 3.07min is te zien dat die P51 recht door die vuurbal vliegt

[URL="
- Euroflugtage 2009 Niederkassel Rheidt Warbirds mit Tyrotechnik[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk om de Extra op de achtergrond te zien, die stond pas op Ebay Duitsland, ik heb er nog op geboden, maar ja, te gierig:p (als hij een Evo 150 had, dan is het die ik bedoel)

PICT8068.jpg
Dat is daniel brussow z'n extra. Z'n edge heeft em platgevlogen in Harsewinkel naart schijnt

Back