Euroflugtag Rheidt (D)

Ojee,Mao gaat denk ik doorslaan om de Dawn Patrol voor volgend jaar wat heftiger(vuriger) te doen slagen!!

Mvgr Hans

mustang%20vuurbal.jpg

Ps Eric je filmpje staat bij de link van Jurgen.

Ja een gaaf fototje Han

filmpje van euroflugtag 2009/rheidt van onder de beech
in het tweede deel is soms een andere "bucket of bolts" te zien,
die later crashed bij de landing (voor het vliegveld) :(
de DC2 (zilver-grijs) zakte door zijn wielen bij de landing:(.
een oplettend oog ziet kan zien zat ze hem van de baan dragen
(voor de laatstse landing)
[URL="
- euroflugtag2009[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha Eric hier vanuit het zonnig Italië:mrgreen:, maar heb je nog iets gehoord van die man met de tweede emmer met bouten zijn kist en wat er aan de hand was in verband met het neerstorten van zijn kist

Groeten

yep, heb hem (bert) een mailtje gestuurd, hij gaat hem in de winter repareren.
Volgens hem was de oorzaak dat er 1 motor was afgeslagen (de oorzaak was dat een bougiekap niet goed zat):confused:
ps: Het motje gedraagd zich goed en staat rustig in de kelder

Er stonden potten met (benzine oid ?? het was een vloeistof) die ze ontstaken door een helper met een zender.

Als je met een Dawn Patrol toestel er door zo'n vuurwolk vliegt dan denk ik dat je enkel nog een motor gaat terug vinden :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

probeer eens een e-mailtje te sturen naar de legendary fighters Warbirdfliegerei in Perfektion !!!!!

QUOTE]

hoi Erik,

dat doen die jongens niet zelf (Heb nog afgelopen weekend in hun Team mee gevlogen op alle drie de dagen van de nieuwe beurs ProWing International in Duitsland, ik ken de jongens persoonlijk heel goed. Twee van hen zijn ook ex Schaalwedstrijdvliegers).
Ze verzorgen het ook niet zelf, dat wordt door de organisatie gedaan die daarvoor een Fransman inhuren, schijnt nogal kostbaar te zijn.

groetjes,
Jan

Laatst bewerkt:
Back