J Joel56 Guest 22 aug 2009 #1 weet iemand waar ik geveerde poten kan vinden voor een set van eurokit ze moeten ongeveer 180 mm lang zijn
weet iemand waar ik geveerde poten kan vinden voor een set van eurokit ze moeten ongeveer 180 mm lang zijn
johnnyb 22 aug 2009 #2 Joel56 zei: weet iemand waar ik geveerde poten kan vinden voor een set van eurokit ze moeten ongeveer 180 mm lang zijn Klik om te vergroten... Kijk hier eens in de shop , daar komen de mijn van . Link :Home Grt Johnny
Joel56 zei: weet iemand waar ik geveerde poten kan vinden voor een set van eurokit ze moeten ongeveer 180 mm lang zijn Klik om te vergroten... Kijk hier eens in de shop , daar komen de mijn van . Link :Home Grt Johnny
J Joel56 Guest 22 aug 2009 #3 kan ik ze beter op deze site kopen UMS Technologies Ltd | Aeromodelling Engines } Landing Gears | Accessories
kan ik ze beter op deze site kopen UMS Technologies Ltd | Aeromodelling Engines } Landing Gears | Accessories
T Teus Guest 22 aug 2009 #4 Joel56 zei: kan ik ze beter op deze site kopen UMS Technologies Ltd | Aeromodelling Engines } Landing Gears | Accessories Klik om te vergroten... Als je al een adres hebt, waarom dan hier de vraag?
Joel56 zei: kan ik ze beter op deze site kopen UMS Technologies Ltd | Aeromodelling Engines } Landing Gears | Accessories Klik om te vergroten... Als je al een adres hebt, waarom dan hier de vraag?
jan brilman Forum veteraan 22 aug 2009 #5 kan ik ze beter op deze site kopen Klik om te vergroten... Qua prijs, service, snelheid van levering, after sales, betrouwbarheid, wie weet? jan.
kan ik ze beter op deze site kopen Klik om te vergroten... Qua prijs, service, snelheid van levering, after sales, betrouwbarheid, wie weet? jan.