Euromodelbouw 2005

• Topicstarter Topicstarter Nivo
  • Startdatum Startdatum
N

Nivo

Guest
Hoi,
Euromodelbouw 2005 België, is dat een grote bedoening en de moeite om eens te bezoeken?
Komen tankliefhebbers aan hun trekken?
Tigergreatings Ivan

Hoi Ivan,

Naar wat ik van de organisatie heb gehoord aan de telefoon is het behoorlijk groot ja.
Alleen al 100 modelbouwstands en dan nog eens honderden exposanten met naar verwachting tussen de 15:000 en 20:000 bezoekers.

We hebben besloten om er ook te gaan staan om ons kleine tokootje een beetje meer naamsbekendheid te kunnen geven voor een internationaal publiek.
We staan op de afdeling legermateriaal zowel Zaterdag als Zondag.

Misschien zie ik je daar wel als je besluit om eens te gaan kijken.
We hebben een reclamebord op de stal staan in dezelfde kleuren en met hetzelfde logo als op onze bus (foto in de startpagina van de shop).

Groeten,
Hugo

Hoi Hugo, er zit een kansje in dat ik een bezoekje breng aan je stand, ik heb namelijk familie wonen daar in de streek, en kunnen dat eventueel combineren, we zien wel
Groeten Ivan

Of direct hierheen kan ook ;-)
http://www.euromodelbouw.be/
Vind plaats op Zaterdag 8 en Zondag 9 Oktober a.s.
De deelnemers en lay-out van de beurs staan er nog niet op dus ik ben ook erg benieuwd waar we precies komen te staan.

Groetjens,
Hugo

Toegangsprijzen staan nergens vermeld, ook niet op de site van de Limburghal zelf.
Gezien de prijzen die we voor een stand moeten betalen :( heb ik de indruk dat de entree gratis zal zijn.

Groeten,
Hugo

Is dat nu altijd zo?
Als je zelf eens op z'n beurs wilt staan (zonder te verkopen) , maar om je rotzooi eens te showen, dat je daar grof voor moet betalen?

Lijkt me eigelijk wel eens leuk om te doen

latex, Stefan

Ik denk dat een stand om alleen je spullen te showen (als modelbouwer dan) wel iets goedkoper is maar wij staan er voor verkoop (en ook reclame natuurlijk) en dan is ie van de prijzige ja, moet behoorlijk wat verkopen om de stand (en dan heb ik het niet over de overnachting en heen/terug reis (brandstofprijzen van tegenwoordig zijn ook met de space shuttle mee de ruimte in geschoten into space not as we know it)) er weer uit te halen.
Maar goed, er word tussen de 15:000 en 20:000 man publiek verwacht dus moet al gek lopen wil je helemaal niks verkopen.

Doetex (tegenovergestelde van latex),
Hugo

Hi
Ik ben er 2 á 3 jaar geleden ook heen geweest , Qua tanks is het erg mooi :) , Er is een zandberg neergekiepert , waar om bepaalde tijden tanks rondrijden , Daarom heen zijn allemaal tafels waar tanks op staan.
Ook stond er een 1/1 versie .
Ik ga er Op de zondag naartoe , Zal ook Hugo's standje een bezoekje brengen :wink:

Groeten Timo

Ahh, op die manier (stand) ,
het is nu even te kort dag om nog wat te regelen voor Genk,
Denk dat k voor de volgende "Goes" maar eens een poging ga wagen,
of ergens een club zoeken die een tafeltje over heeft. iemand??? :)

Hoeba! (ook een variant) , Stefan

Toegangs prijzen, gewoon even vragen :lol:

Gratis tot 6 jaar
Van 6 tot 14 jaar 7 euro
Vanaf 15 jaar 10 euro.

Parking is gratis langs de weg en 2 euro op de parking van de Limburg Hal .

Groeten Theo

Foto's Genk 2003 (tankgedeelte) :D
10090001.JPG

10090003.JPG

10090004.JPG

10090022.JPG

10090021.JPG

Back